Nekad Elias 91 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zatra

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
198
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070890909/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? ♚Elias♚#0001

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Frank Anderson. Han är ny inflytad i staden, har bott i staden i 3 veckor och har skaffat några nya vänner som han har bra kontakt med. När Frank var 18 år vill han uppfylla sin största dröm. Hans dröm var att bli som hans pappa som var polis just nu pluggar han för att kunna uppfyla sin dröm, han är idag 20 år gammal, Innan han flyttade till den fina staden unive city så bodde han nere i Udevalla. Peter flyttade till staden med sin pappa Fredrik Anderson, men tyvärr gick hon bort så just nu lever han helt ensam och tar han om sig själv. Han kör just nu en Saab9-5a, och drömmer att köra en cadillac.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på RP är snäll och vill gärna bli medlem på unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en skit bra server och skulle gärna vilja bli medlem på den

Hur hittade du Unive? Av cosmo_bt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis eller mekko

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli bättre på rp och ha det kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har kört på skrp men inte längre

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka