- Förbjuden
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070890909/
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad är ditt discord namn? ♚Elias♚#0001
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 han heter frank anderson och gillar fotboll bilar och båtar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på rp går inte runt och lallar eller sånt utan har suntförnuft och är trevlig
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en skit bra server och skulle gärna vilja bli medlem på den
Hur hittade du Unive? Av cosmo_bt
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka få jobb på mekko
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett bra jobb och höja min rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har kört på skrp men inte längre
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad är ditt discord namn? ♚Elias♚#0001
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 han heter frank anderson och gillar fotboll bilar och båtar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på rp går inte runt och lallar eller sånt utan har suntförnuft och är trevlig
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en skit bra server och skulle gärna vilja bli medlem på den
Hur hittade du Unive? Av cosmo_bt
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka få jobb på mekko
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett bra jobb och höja min rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har kört på skrp men inte längre
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag