Accepterad EliaAydin2008 | Medlem ansökning [kycklingrulle] [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EliaAydin2008

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798794535/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elia Aydin

Vad är ditt discord namn? RaketTurken#3119

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rocky Öberg. Han är 23 år gammal. Hans stora intresse är bilar och att meka med dem. Hans största dröm är att bli chef på en bilfirma som hans pappa va. Han är uppväxt i en villa ute på landet med sin mormor och djuren som finns på gården. Hans föräldrar omkom i en flygolycka när han var 7 år gammal. Han har en kort stubin och om någon retar upp honom eller hans nära blir han riktigt förbannad. Han harv en stark mentalitet och ett stort hjärta för det mesta. Han har en nära vän som heter Anton Lind som han nu flyttar från när han flyttar till denna staden. Han vill söka jobb hos inquisitor för han gillar deras slags bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat utan medlemskap ett tag och känner att det är dags att utveckla min RP nu. Jag vill ha ett riktigt jobb och göra min del för att utveckla RP nivån på servern. Jag gillar unive och känner att det är dags att det är dags att ta det på riktigt nu.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har många aktiva spelare och staffs och det gör att det blir socialt inne på servern men servern ändå håller en hög RP nivå. Jag gillar att det finns många jobb och aktiviteter väl inne på servern.

Hur hittade du Unive? Min kompis har spelat på servern i ett halvår och alltid försökt få mig att söka medlemskap. Jag har kollat på streamers var och varannan dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska börja med att söka jobb på Autoexperten, Mekonomen eller liknande till en början men senare gå över till krim. Jag vill utvecklas och skaffa många vänner in-game.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill gärna bli medlem och senare även servervakt. Jag vill göra min del för att Unive skall utvecklas och ska bli så bra det bara kan bli.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka