Accepterad Elgustavo | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elgustavo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991671967/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Gustav#4780

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Svensson. Han har haft en ändå ganska bra uppväxt då hans föräldrar var oftast där för honom och gjorde allt för att han skulle kunna ha så bra barndom som möjligt. Dem var inte direkt rika med dem hade tillräckligt att kunna gå runt varje månad. Hans farsa hade ett stort biintresse och då när han var liten så brukade hans farsa ta med honom på bilträffar och då växte att stort intresse hos honom. Han är även en väldigt social människa som älska att prata med folk. Ofta på fritiden så brukar han spendera den mesta tiden att vara med vänner och familj. Hans pappa ägde en mekaniker firma som han brukade ofta att jobbade på när han var i tonåren. Hans framtidsplaner är nog att starta eller bli chef över en mekaniker eller bil firma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer försöka bidra med att andra och jag skulle kunna få en bättre rp upplevelse. Jag skulle också vilja bli medlem för att då jag kan uppleva allt inom servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra med en hög och bra rp nivå för att jag tidigare har spelat mycket fivem tidigare. Jag brukar ofta kunna göra roliga senarion så att mer skulle kunna ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte behöver göra allt i sin väg för att vina scenariot, att det även är okej ifall man inte vinner för att göra scenariot bättre och roligare

Hur hittade du Unive? Jag har en kompis som har spelat på servern

Tillbaka