Accepterad elgringo | Medlem ansökning (SvarteWille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elgringo

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? elgringo#3808

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Karlsson, han är född år 1997, 187 cm lång. Olle Karlsson bor i ett litet hus i Stockholm. Olle är en kille som har stora intressen inom bilbranschen han brinner för alla olika bila. Dock har inte Olle så många bilar, det ända han äger är en Saab, eftersom det är det ända han har råd med. Olle brinner för bilar men har inte råd vilket är ett stort problem, Olles ekonomiska problem har lätt till depression. Därför dricker Olle mycket sprit och öl för att dämpa sin depression, men han vill sluta med det och skaffa sig ett bra jobb som han trivs i och skaffa sig ett "liv".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på unive under en lång tid så jag har koll på det mesta. Jag kommer bidra till många roliga scenarios som man kommer komma ihåg. Jag kommer ta många konkreta beslut och utveckla en rp för allas bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att scenariot ska vara kul för båda parterna. Det blir inget kul tillexempel om man skulle ha en bil som går 500 och man har snutjag medans polisbilen går 200. Man skall alltid spela för att båda ska tycka det är kul.

Hur hittade du Unive? Har antal kompisar som spelar här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka