Nekad Elf | Chef-jobb ansökan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elf

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas chef

Vad heter du IRL? Dennis kurt

Vad heter du på discord? Elf#4265

Hur gammal är du? occ 15 snart 16år gammal
IC 36år gammal

Hur många timmar har du på Fivem?
runt 850 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jo jag vill vara chef för Securitas För jag har jobbat på alla olika jobb som finns och jag har varit chef för några jobb Jag kan mycket om bilar och Securitas är väldigt insatt i Jobbet kan allt om Securitas och lagarna väldigt bra i huvudet utantill för jag har jobbat som Securitas innan och varit Securitas -Erfaren i ett bra tag och jag känner att Jag kan hjälpa Securitas väldigt mycket och jobba så länge som möjligt och jobba hårt och anställa bra personer som vill jobba mycket och kan jobbet och jag tycker Securitas är en av de bästa tjänsterna som vill hjälpa samhället till att bli ett tryggare och bättre samhälle och jag är redo att bli chef för Securitas .och göra allt jag kan för Securitas bästa. Jag förstår att det är ett stort ansvar men jag kommer satsa fullt för Securitas och göra mitt bästa och lägga ner så mycket tid som möjligt . Och jag känner att Securitas är lite inaktiva men ska göra så att det är en av de aktivaste jobben i stan. Och att vi är dem som hjälper alla Vi ska tillsammans hjälpa Securitas . Jag kommer inte anställa folk bara hit och dit kommer anställa folk som är redo för att hjälpa Securitas på ett bra sätt och är veliga och tycker om jobbet och jag har längtat tills denna position blir ledig jag kommer satsa fullt och lägga ner massa jobb på detta kommer ha detta som ett heltid sak jag gör eller lättare sagt som ett heltidsjobb . Och jag känner att den positionen skulle höja min arbetsvilja och motivera mig till att fortsätta kämpa och att aldrig ge upp sen vill jag känna att folk ska kunna vända sig till oss på Securitas och känna att vi är till hjälp och är med alla änden tills slutet och hjälper dem och att vi finns för att hjälpa till alla och inte bara jag utan alla som jobbar på Securitas att Vi ska ha en bra och trevlig ton mot alla ta hand om varann och våra kunder . Och jag ska försöka motivera alla att aldrig ge upp på sin egen vilja eller dröm och kämpa. Och att det ska välja rätt väg i livet. Och kommer verkligen sköta mig och visa er att jag kan detta. Och man ska respektera varann oavsett vad och ta hand om varan väl speciellt nära och kära dina kollegor också och allmänheten.. sen ska jag hjälpa samhället till ett tryggare och bättre samhälle och hjälpa Securitas med allt. Sen vet jag att det krävs mycket ochh det är en väldigt viktig position och jag tycker att man ska ta handom positionen väl och ta vara på chansen och göra det bästa av det man kan. Sen kan jag sköta en utbildning eller flera väldigt bra jag är mogen och ansvarsfull sen tycker jag att Securitas är det bästa jobbet som finns enligt mig och jag är redo att göra allt som krävs för att få chansen att bli chef. och jag gillar Securitas så pass mycket att jag skulle vara så aktiv som möjligt och bara jobba hårt och ta hand om yrket och alla medarbetare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat med bilar i flera år har jobbat på jobb som Club the munanio,Mekonomen,Falck,Autoexperten,vianor,polis, och Securitas det har gjort att jag har lärt mig allt som behövs för att kunna allt om Lagarna och yrket utantill jag har pluggat hårt för att bli chef för Securitas och nu hoppas jag att jag blir det . Jag har kollat på hur dom har jobbat igenom att jag har varit i Securitas väldigt mycket och sett hur allt fungerar och då har jag fått mer kunskaper inom jobbet. Och jag känner att jag lärt mig en massa om Securitas och Lagarna och är vänner med en massa anställda så vi kommer hjälpa varan upp. Och jag är väldigt kunnig inom Lagar och Securitas för jag har jobbat väldigt länge kan det perfekt. och sen har jag jobbat på Securitas och polisen så jag är en erfaren inom det jobbet sen e jag bra på att hålla koll på pappersarbete. samarbeten,löner,jobba hårt anställa ny aktiva bra personal sparka inaktiva personal eller ge en andra chans. Och göra Securitas till ett bättre ställe sen har jag varit polis länge och jag kunde jobbet väldigt bra men sen tyckte jag att polisyrket var lite annorlunda så jag gick över till Securitas och andra jobb men polisyrket har hjälpt mig och gav mig flera erfarenheter. sen e jag tydlig med allt jag e tydlig med regler det ska följas sen e jag en enormt bra kille som kan ta utbildningar väldigt bra jag har gjort det innan och är väldigt säker på det. Sen så har jag pluggat mycket ooc för jag vill också bli Securitas i verkligheten så det hade varit kul kan mycket.

Berskiv din karaktär?Min karaktär heter Johannez Och är 36 år gammal han bor med sin hund qiki i en villa. När han inte jobbar med bilar så gillar han att plugga och va med familjen. Och ibland så brukar Johannez jobba extra för han tycker om att jobba mycket han brukar jobba 7-16 timmar per dag med sitt jobb han äger 4 bilar och han tar handom bilarna väl han gillar att hänga med jobbkompisar och ha det kul han vill också att alla hans jobbkamrater ska ha det bra på jobbet.Som person är Johannez Snäll,glad,räspektfull och trevlig mot alla. Johannez är en bestämd och ansvarsfull människa han gör allt för att alla ska må bra han jobbar dag in och dag ut för vårt samhälle han är omtyckt av många och många ser han som den bästa Chefen i stan han gillar att hjälpa samhället och alla människor i vår stad han vill göra vårt samhälle till det bästa som har funnits. Han kan hantera stress och jobbiga situationer men det ska inte hindra han för att göra sitt jobb på ett bra sätt.Han har gått grundskolan och är redo att börja på något nytt han vill gärna få chansen till securitas chefs jobb för det är det han har drömt om i hela sitt liv.Han är öppen mot alla och låter alla tala han vill att alla ska kunna vara med och rösta om ett beslut men såklart de viktigaste att ha respekt mot varan.
Hur ofta kommer du vara inne? 7 till 16 timmar per dag
Måndag tisdag onsdag 15:00 till 00:00 torsdag och fredag 16:20 till 02:00 lördag söndag 9:00 till 03:20+ kommer verkligen satsa fullt ut på detta

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart men hade varit kul att vara chef men ja jag kommer fortsätta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive

Har du läst våra Regler Ja såklart kan alla utantill

Senast ändrad:
+rep du verkar vara en bra grabb kul om du hade blivit ny chef för Securitas du är värd detta sen +rep till er jobb ansvariga ni gör ett fantastisk jobb nie mina förebilder Bosse och Nizze

+rep du verkar vara en bra grabb kul om du hade blivit ny chef för Securitas du är värd detta sen +rep till er jobb ansvariga ni gör ett fantastisk jobb nie mina förebilder Bosse och Nizze
Tack så mycket håller med +rep till dem det gör ett fantastiskt jobb. :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka