Nekad Elf | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elf

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palace

Vad heter du IRL? Dennis kurt

Vad heter du på discord? Elf#4265

Hur gammal är du? occ 14 snart 15 år gammal
IC 32år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? runt 850 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har jobbat på alla olika jobb som finns och jag har varit chef för några jobb Jag kan mycket om bilar och The palace är väldigt insatt i Jobbet kan allt om The palace väldigt bra i huvudet utantill för jag har jobbat som The palace innan och varit The palace i ett bra tag och jag känner att Jag kan hjälpa The palace väldigt mycket och jobba så länge som möjligt och jobba hårt och anställa bra personer som vill jobba mycket och kan jobbet och jag tycker The palace är en av de bästa Clubbarna som man kan festa på och jag är redo att bli chef för The palace .och göra allt jag kan för Marja lisas bästa. Jag förstår att det är ett stort ansvar men jag kommer satsa fullt för The palace och göra mitt bästa och lägga ner så mycket tid som möjligt . Och jag känner att The palace är lite inaktiva men ska göra så att det är en av de aktivaste jobben i stan. Och att vi är dem som hjälper alla Vi ska tillsammans hjälpa The palace . Jag kommer inte anställa folk bara hit och dit kommer anställa folk som är redo för att hjälpa The palace på ett bra sätt och är veliga och tycker om jobbet och jag har längtat tills denna position blir ledig jag kommer satsa fullt och lägga ner massa jobb på detta kommer ha detta som ett heltid sak jag gör eller lättare sagt som ett heltidsjobb . Och jag känner att den positionen skulle höja min arbetsvilja och motivera mig till att fortsätta kämpa och att aldrig ge upp sen vill jag känna att folk ska kunna vända sig till oss på The palace och känna att vi är till hjälp och är med alla änden tills slutet och hjälper dem och att vi finns för att hjälpa till alla och inte bara jag utan alla som jobbar på The palace att Vi ska ha en bra och trevlig ton mot alla ta hand om varann och våra kunder . Och jag ska försöka motivera alla att aldrig ge upp på sin egen vilja eller dröm och kämpa. Och att det ska välja rätt väg i livet. Och kommer verkligen sköta mig och visa er att jag kan detta. Och man ska respektera varann oavsett vad och ta hand om varan väl speciellt nära och kära dina kollegor också och allmänheten.. sen ska jag hjälpa folk att hitta en perfekt bil som passar just den person och hjälpa The palace med allt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat med bilar i flera år har jobbat på jobb som Falck,Qpark,,vianor,The place, och club the muonio det har gjort att jag har lärt mig allt som behövs för att kunna bilar utantill jag har pluggat hårt för att bli chef för The palace och nu hoppas jag att jag blir det . Jag har kollat på hur dom har jobbat igenom att jag har varit i The palace väldigt mycket och sett hur allt fungerar och då har jag fått mer kunskaper inom jobbet. Och jag känner att jag lärt mig en massa om The palace och Fester och är vänner med en massa anställda så vi kommer hjälpa varan upp. Och jag är väldigt kunnig inom Fester och The Place för jag har jobbat med som det och många andra clubbar väldigt länge kan det perfekt. och sen har jag jobbat på Club the muonio och The place så jag är en erfaren inom det jobbet sen e jag bra på att hålla koll på löner, samarbeten, fester,events, anställa ny aktiva bra personal sparka inaktiva personal.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Billy Öhman och är 32 år gammal han bor med sin hund qiki i en villa. När han inte jobbar med bilar så gillar han att plugga och va med familjen. Och ibland så brukar Billy jobba extra för han tycker om att jobba mycket han brukar jobba 7-16 timmar per dag med bilar han äger själv 6 bilar och han tar handom bilarna väl han gillar att hänga med jobbkompisar och ha det kul han vill också att alla hans jobbkamrater ska ha det bra på jobbet.Som person är Billy Snäll,glad,räspektfull och trevlig mot alla. Billy är en bestämd och ansvarsfull människa han gör allt för att alla ska må bra han jobbar dag in och dag ut för vårt samhälle han är omtyckt av många och många ser han som den bästa Chefen i stan han gillar att festa och kan göra en fest som många kommer tycka om.

Hur ofta kommer du vara inne? 7 till 16 timmar per dag
Måndag till onsdag 15:00 till 00:00 torsdag och fredag 16:20 till 02:00 lördag till söndag 9:00 till 03:20+

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart men hade varit kul att vara chef men ja jag kommer fortsätta för jag älskar unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive älskar unive

Har du läst våra Regler? Ja såklar kan alla utantill

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka