Nekad Elend | Polismyndigheten Ansökan [Silathi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 3 April 2006

Vad heter du på discord? Cake#4335

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 607

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Varge dag

Hur ofta kommer du vara inne? som sagte en hel del

Hur många timmar har du på FiveM? jag sa ju 607 timmar

Vad heter du? Simon

Hur gammal är du? 27

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? för att jag har varit polis chef innan och kan en del om polisen

Varför ska just du bli anställd? för att jag vill rädda liv och försöker hitta ett jobb som passar mig lixsom

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) jag är snäll trevlig och samarbets villig

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? nej inte riktigt glömt en hel del

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? nit illkallar förstärkning, sen spelar det ingen roll om du är apsirant eller inte, en aspirant åker aldrig ensam så det finns erdan nån högreuppsatt med dig som kan ta hand om ärendet

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? du kallar ut det i radion vilket håll personen åkte ifrån och vad det var för bil medans du meddelar en kollega är skjuten ochs rpinger ut chj hjälper honom tills fler kollegor kommer till plats

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? lyssnar på befäls roder, gäller alla ranker

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? tar fram din teazer för eran egna säkerhet och ber han ta ner kniven, vägrar han lyssna så väntar ud tills du får order från befäla tt atzera

Förklara vad radiodisciplin innebär. hur du ska bete dig i radion

Vad betyder våldstrappan? Våldspyramiden är en modell som förenklat beskriver hur sexuellt våld skapas i vårt samhälle. I Det börjar med mig är fokus på att förebygga våld. Det görs genom att bryta det mönster som finns i nedersta delen (basen) av pyramiden.

Tillbaka