Nekad Elend | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199184866670/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elend

Vad är ditt discord namn? Cake#4335

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Abdull jonsson, är 24 år gammal. Farsan kommer från Somalia och mamman Sverige men Abdull är född i Sverige orten kallad sollentuna.
Uppväxten vart väldig tuff. Föräldrarna dog när Abdull var 12 år gammal och hela hans värld rasade.
Han hade ingen släkt eller någon nära som kunde ta in honom så han vart slussad från ungdomshem till ungdomshem upp till när han var 15 och när han var 15 så började han med kriminalitet så som utpressning på ungdomar vid skolor och var väldigt våldsam. Han fick sitta på ungdomsvård uppe i Luleå. När Abdull kom tillbaka så öppnade Malmvägen sina armar ännu mer för honom. Han blev introducerad till de "Äldre" och fick se och smaka på den riktiga kriminella livet. Vapen, droger, , misshandel, kidnappning och rån blev daglig levebröd. Tyvärr vid 23 års åldern hamnade Malmvägen i krig med flera gäng i Stockholm. Mer än hans halva gäng mördades så Billy o hans vänner behövde fly och hamnade i unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har hört bra om eran server och ville testa söka hitt (:

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? nä det är alla folk som gör mig glad och så rolig rp nivå på server

Hur hittade du Unive? FiveM sida

Vad har du för mål med ditt rollspel? förbättra mitt rp och spela med sunt förnuft

Vad har du som mål att uppnå på Unive? sträva efter rolig rp och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka