Elend | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Användarnamn: Elend

Vad är ditt namn i verkligheten? Elend

Vad heter du på discord? Cake#4335

Ange ditt födelsedatum 8 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? halv tre till tio

Berätta om dig själv jag är snäll jag är duktig på det mesta gillar att spela mycket

Vad skulle du göra om du blir staff? hålla på med tickets och hålla koll på servern så ingen ddosar och så

Hur länge har du spelat på Multistaden? ett tagg

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? jag vill hjälpa till med servern och hålla koll i dc och lite sånt jag gillar att hjälpa många och göra dom glada efter åt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? hålla dom trygga sprida kärlek till alla och lite sånt

Har du några tidigare erfarenheter? ja av staff ja har varit det i många servers

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? inte så bra men kan några

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? aaaa det beror på vad för något jag ska lära mig

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej jag är inte det men kommer försöka göra alt för att jag ska sluta där

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej lugnt just nu

-rep du måste utveckla mer för att visa ditt engagemang om du vill blir suport

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka