Elend | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Användarnamn: Elend

Vad är ditt namn i verkligheten? Elend

Vad heter du på discord? Cake#7931

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? när det är skola så klockan 15:00 och jag tar pauser varge 3 timmar i en halv timme helger kan jag lana hela nätterna

Berätta om dig själv jag är 14 år gammal lever med min mamma och har en hund är väldig själv säker av mig gillar att hänga på er server har varit mod på andra servers och kunnat hantera alt bra stress och så hanterar jag bra så om någon är stressad så är jag väldigt duktig att lugna dom är bra på att vara seriös snäll är jag så dom flesta brukar vara lugna med mig jag tänker aldrig negativt och tänker mer Posetivt

Vad skulle du göra om du blir staff? vara aktiv skulle ta så många supports så möjligt och rp bra och göra Eran server till en trygg server

Hur länge har du spelat på Multistaden? snart 1 vecka

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? alla bra personer och staffs som är snälla

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? försöka få fler spelare in på Multistaden och göra multistaden så trygg så möjligt

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit staff på server FiveM server så har kunnat göra lite så och är mer en lugn person och kunnig till att snacka med folk om vad som har hänt och kan hjälpa dom med det flesta grejerna

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? asså inte så bra men kan lite kommandon men jag lär mig med tiden som sakte

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja asså det beror you på helt och hållet va det är men aaa visa saker gå fort för mig andra saker lite mindre fort

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag har varit staff på Rivex Roleplay men dom lar ner servern så nej jag är inte staff längre på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej det är bra så

Riktigt bra ansökan! Förtjänar verkligen +rep! Lycka till +rep
Tack så sjukt mycket boys hoppas att jag blir GodKänd skulle fan betyda alt och detta betyder mycket för mig <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka