Nekad Elend | Ansökan till servervakt [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Användarnamn: Elend

Vad är ditt namn i verkligheten? Elend

Ange ditt födelsedatum 4 December 2006

Vad heter du på discord? Cake#4335

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Halv tre till 10 typ

Hur länge har du spelat på Multistaden? har spelat på multi ett tagg vet inte exsakt hur länge

Vad skulle du göra om du blir servervakter? hålla koll på servern så alla sköter säg och försöka bidra med mycket

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? nej men alla köna staffs och alla under bara spelare gör mig glad att dom finns och vill ge all kärlek jag kan till er

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? mer aktiv sprida kärlek och mycket annat jag inte kommer på just nu

Varför ska just du bli servervakt? för har varit det på andra servers och kan en del om saker

Varför vill du bli servervakt? för att lära känna alla staffs och umgås med alla och ha god tims

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan lite kommandos men inte allt men jag kommer lära mig med tiden

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja en gång för länge sen så va jag det kommer inte ihåg varför men vet att jag var det men jag har ångrat det så väll så att jag kommer inte göra om det

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka