Accepterad Eleevikto | Medlem ansökning (raggee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eleevikto

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Eldeen

Vad är ditt discord namn? eleeviktor

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi, Som är 21 år gammal. Han flyttade till Sverige för 9 år sedan från Somalia, Han har haft svårt i skolan och svårt att passa in. Till han gick igenom hela grundskolan och hade det tufft, Men han skippade gymnasiet. På grund av det har han kommit in på den kriminella banan. Han gör väldigt kriminella saker ibland och är ingen man vill bråka med. Han är väldigt farlig.
Han är ofta glad och pigg, Men blir inte så jätterädd i farliga situationer. Han tar det oftast lugnt i stressade situationer. Han är tuff som person och skulle kunna döda någon som jiddrar med han. Han gillar att hänga med polare, Han är intresserad i bilar. Han tycker om att trimma och modda och sånt med bilar. Ett annat intresse är kläder, Han gillar märkeskläder och att klä sig snyggt. Han har dåligt med pengar och vill tjäna pengar på kriminaliteten, Hans dröm är att bli väldigt rik och flytta utomlands. Abdi är en riktigt bra bilförare, Som kan vara bra i jakter med polisen. Han litar just nu bara på sina polare som han känt länge. Han är svår att lura och går oftast inte på saker. Han har också ett par kriminella trick för att lyckas med kriminaliteten . Så akta er för kriminella Abdi!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett realistiskt, Roligt och bra RP. Så att alla på servern trivs och har trevligt. Jag ska försöka få ett så realistiskt RP som möjligt, Så att det ska vara så bra till verkligheten som möjligt. Om det är något som är inte är så realistiskt ska jag försöka göra det så realistiskt som möjligt. Så jag ska göra mitt bästa så att både jag och de andra på servern för ett härligt RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för både min part och motpartens vinst inget scenario, Så att det blir roligt för båda parterna. Så alla vinner på något sätt.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt och hör folk spela på Unive och jag hör känt mig intresserad länge, Så tänkte att det var dags att ansöka. :)

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka