Nekad Electral | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Electral

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Electral/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Electral#0001

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Marcus Williams, en 24 åring som har jobbatt hela sitt vuxna liv inom tjänstelinjen. Marcus Williams kom ursprungligen från en liten by nära Norrtälje, Stockholm och växte upp med tanken om att bli en tjänsteman för den svenska staten. Redan vid en tidig tid flyttade han till USA för att bli en Polis i Los Santos California. Han jobbade som en polis man och blev hög rankerad i de amerikanska städerna. Ungefär vid 23 års åldern bestämde Marcus att flytta hem för att söka jobb i Sverige. Han flyttade nyligen in till denna stad som kallades för Unive. Pengar var väldigt täta, men hans ändamål är att kunna vara en tjänsteman igen. Marcus Williams har nära familj som bor i Sverige men inte många kontakter, det är svårt att utveckla sitt liv men det är just det som han vill göra nu i denna stad. Marcus är en man som både är känslosam men klarar av stressiga situationer, han kan vara lugn när det behövs och snabb när man kräver det. Det är mycket som man inte vet om Marcus än men det är mycket som man kommer få ta reda på snart.

Varför ska just du bli whitelistad? Min personliga åsikt på varför just jag ska bli Whitelisted är just på grund av min erfarenhet med Roleplay. Som en ungdom har jag alltid älskat rp, vare det sig en kriminell, polis, bilförsäljare, taxiförare så är Roleplay något jag tycker om väldigt mycket. Jag har rp:at i över 3 år med olika slags typer av roleplay men mest som en Polis/tjänsteman. Jag förstår sambandet mellan regler, och roleplay och hur vi ska kunna göra det roligt för alla speciellt genom att använda oss av sunt förnuft. Det är möjligt att jag har mycket mer erfarenhet än många andra applikanter och det är just därför jag tror på att jag kan bli Whitelisted i Unive Staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Anledningen till att jag vill bli Whitelisted på denna server är på grund av dens uppbyggnad. Som sagt har jag spelat på väldigt många olika Sevrar när det kommer till RP och många Svenska "Economy" städer också och Unive verkar som en server som verkligen håller ett bra skick när det kommer till "in-game scripts" och community. Jag känner hur Unive har en bra community som man verkligen kan känna sig hemma vid och det är just därför jag vill bli whitelistad på denna server.

Hur hittade du Unive? Min originella tanke var att söka efter Svenska Roleplay städer, då jag hade spelat på många innan och gör nu. Jag hittade Unive från FiveM Player listan och sen dess har jag älskat Staden Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål som jag har skrivit några gånger i de tidigare frågorna är att kunna uppnå en känd och hälsosam rank inom Polismyndigheten för att hjälpa till hålla staden säker samt befolkningen i Unive.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag i en annan server som är känd för sitt namn "Snöstaden", jag är inte helt inriktad där och därför söker whitelist till Unive då jag vill börja mitt äventyr här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka