Accepterad Eldorado1029 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eldorado1029

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Eldorado1029/

Ditt Hex-ID: 11000011c576cc9

Vad är din discord tagg? Eldorado1029#3513

Vem var det som bannade dig? Murphy

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming. ~Murphy. Återstår: 5 dagar 3 timmar 30 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har fått video på vad jag gjorde fel, jag körde in i en stolpe och rp inte på så hög nivå. Jag vet att detta är oacceptabelt. Jag var okoncentrerad och glömde rp. detta ska inte ske igen och jag har lärt mig av mina fe.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blve bannad var jag ute och körde, detta var då ca 1 timme efter att jag körde in i stolpen. Jag körde bredvid en motorcykel , vi pratade och hade det bra. Sedan kommer det en ban och jag blir förvånad eftersom att det var 1 timme efter händelsen. Jag tar kontakt med unive support och de guidar mig hur jag ska göra. Jag ber murphy snällt om videon och han visar mig och då förstår jag att jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det är en felaktig ban men jag tycker att 6 dagar för det är lite överdrivet. Jag har redan varit avstängd i nästan 24h. Jag tycker att det borde räcka som straff.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De andra gångerna jag blivit avstängd har båda varit under den första veckan då jag spelade, jag kunde inte rp på en bra nivå och var ny. Därför blev jag avstängd för sunt förnuft och lall. Efter det blev jag medlem och det har jag varit i ca en månad. Sedan dess har jag inte blivit bannad en ända gång och följt reglerna till punkt och pricka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet mycket väl att det jag gjorde var fel, jag skulle rp bättre. När jag krockade skulle jag ha stannat, eventuellt ramlat omkull och skrikit till. Jag tänkte inte på detta eftersom att jag var okoncentrerad och ingen var där, detta gör inte det till min fördel. Jag gjorde fel och det står jag för. Jag ska inte för det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man alltid ska rp på en hög nivå, det spelar ingen roll om man sitter och dagdrömmer eller ingen är där. Man ska alltid rp. Jag förstår mitt misstag och detta ska inte hända igen. Jag vet nu även att det finns vissa stolpar man ska rp mer på och vissa mindre, detta fick jag reda på i dc support.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka