Nekad Eldorado1029 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eldorado1029

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Eldorado1029/

Ditt Hex-ID: 11000011c576cc9

Vad är din discord tagg? Eldorado1029#3513

Vem var det som bannade dig? aryan.hedayati.

Hur lång tid var din ban? 3 dagar (2 kvar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM samt VDM ~aryan.hedayati. Återstår: 2 dagar 0 timmar 8 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde en sak som inte var bra, jag ångrar det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute med min nylagade bil och skulle till piren, påvägen så såg jag att bränslet var lågt så jag åkte in för att tanka. En person kommer med sin kerneseg (stav) och kör in min nya bil samt mig. Jag går efter ett tag ut och frågar vad han håller på med, han sa att det var ett misstag, jag sparkade sedan på hans bil vilket var lite dumt. Han bakade sedan upp och körde in i mig och min bil återigen i ca 200kmh. Jag höll nästan på att dö men efter lång tid av bra rp reste jag mig upp. Nu kommer vi till den delen jag ångrar. I stunden var min karaktär så arg så att han slog ner personen. Han vi8lle inte att han skulle dö men det gjorde han, efter detta kommer vi till den delen jag är mest ledsen öfver och det är när jag tar min bil och sedan kör på han när han var medvetslös. Sedan efter detta skulle jag faktiskt ta han till sjukhuset men då fick han rev och knivhotade mig, notera att han på något sätt kom ihåg saker som skedde medans han var medvetslös. Efter detta lyckades jag snacka bort det och vi blev sams, jag körde iväg för att laga bilen återigen och jag blev då bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis var den lite felaktig men också mitt eget fel. Jag tycker inte det var rdm eftersom att det var en anledning, det var även ett misstag att han skulle dö men jag skulle även hjälpa han eftersom min karaktär inte ville döda någon.
Delen då jag ger igen alltså när jag använder mig av bilen var mitt eget fel, det bryter tydligt mot vdm men i just den stunden var jag så arg så jag tänkte inte (Ingen ursäkt).

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dessa gångerna var för länge sedan då jag först och främst var ny, kunde inte regler osv. Sedan har det hänt då jag på min förra karaktär gick lite överstyr som kriminell, jag blev då bannad for sunt förnuft och powergaming. Men sedan detta har jag inte blivit bannad för något sådant

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt ge igen, jag hade kunnat slå han men inte så att han blev medvetrslös. Jag skulle absolut inte kört på han med bilen det var korkat gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska ge igen, inte bryta mot dessa regler och att uppföra sig. Jag skulle inte tagit i så mycket utan jag skulle pratat ut om det från början. Jag vet att allt detta var dumt och det ska inte hända igen, förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka