Accepterad Eldorado1029 | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eldorado1029

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Eldorado1029/

Ditt Hex-ID: 11000011c576cc9

Vad är din discord tagg? Eldorado1029#3513

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Fail rp ~Quirkz303. Återstår: 5 dagar 10 timmar 15 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han har bannat mig för fail rp. Jag tror att han gjorde det för att jag och min polare var med i ett slagsmål där vi slogs med ca 3 andra vid gymmet. Jag tror inte att Quirkz303 såg och uppfattade att det var en konflikt som startade det. Konflikten var att dem var kaxiga. Dem sa att min polares mamma var fet osv. Detta ledde till att min polare puttade han och bråket startade. Efter detta så kom branbil och polis efter att jag blivit medvetslös. Det slutade med att jag vaknade, rp på superbra nivå och sedan kom vi undan utan straff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nu ska jag berätta lite mer detaljerat. Allting började på gymmet, jag och min polare åkte dit för femte gången den dagen eftersom vi jobbar mycket för styrka. Vi kommer dit, en person slänger iväg en dålig kommentar till min kompis, exakt vad han sa vet jag inte för jag var på andra sidan gymmet. Min kompis kommer till m9ig och ber mig komma. Vi snackar om vad han sa, vi sa som sagt saker tillbaka, sen sa han att min polares mamma var fet och då tappade min polare det. Han puttade honom, fick ett slag och sen började bråket. Från ingen stans kommer det in 2 personer till så att det nu är 2 mot 3. Vi var alltså i underläge och jag blev medvetslös, min kompis klarade sig och tillkallade polis. Polisen kom som sedan kallade hit en räddningstjänst i. Han frågade om min andning och puls. Jag ändvände mig av /me. Efter det vaknade jag upp, hostade och ramlade omkull av skoch. jag rp på att jag blivit slagen och att jag hade blåmärken vid strupen och på huvudet. Dem tog sedan fast en kille som slog oss. Han flydde, och jag sprang efter och slog ner honom. Jag fick en tillsägelse av polisen men jag förklarade att jag var sur på honom och ville att dem skulle hinna ifatt. Quirkz303i förhördes och fick sedan gå på fri fot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta är en felaktig ban för att detta skedde i ett scenario. Scenariot var att dem snackade skit om min polare och hans mamma, detta ledde till att våra karaktärer blev sura. Sedan blev det slagsmål vilket man kan förstå. Jag tycker att under hala denna tiden, innan och efter rp jag på en extremt hög nivå. Detta hade såklart inte varit okej ifall detta skedde utan anledning. Detta hade då räknats som lall och fail rp. I detta fallet gör det inte det enligt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad förra veckan för att jag körde in i en stolpe och glömde rp, efter det har jag skärpt mig och rp efter varje gång jag krockat minsta lilla. Ex har jag blivit sur att bilen repats, jag har rp på att jag skadat mig osv.
De andra gångerna var för flera månader sen. Dessa var då för powergaming och detta skedde innan jag var medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att göra konflikten tydligare. Om en mod kommer in och kollar medans man slåss kanske de inte förstår att det byggds upp av en konflikt. Det jag menar är att man under tiden kan säga "Nu ska du få för du snackade skit". Detta gör det tydligare för ett mod att förstå att detta är ett bra och tydligt scenario med en konflikuppbyggnad. J

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska göra det tydligare när det handlar om konflikter, jag ska även inte göra onödiga saker. Jag ska fortsätta rp bra och andvända mig mer av /me. Under tiden kunda jag även skrivit "/me har ont efter slagen". Detta gör det även bättre rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar :) .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka