Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199175123525/
Vad är ditt namn i verkligheten? Eldar
Vad är ditt discord namn? Hasse Anderson#5334
Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Anderson, är 38 år gammal och kommer från Bosnien. Han växte upp i en ganska kriminellt hushåll, där pappan var hög uppsatt maffia. Men Hasse hade själv inte några planer på att bli kriminell, han hade en stor passion för bilar och drömde om att bli formel 1 förare. Men det var en stor dröm och tills dess satsade han på skolan. Hans familj tyckte det var bra att han satsade på det akademiska. Men det som kom näst skulle ändra hans framtid för gott. Hans äldre bror jobbade med deras pappa inom maffian, och under ett jobb blev Hasses bror dödad av ett annat gäng. Hasse kunde inte blunda för detta, han var tvungen att agera. Han följde sin instinkt och gick också med i maffian. Han skulle komma att specialisera sig åt att modifiera deras bilar. Göra de snabbare och starkare, utrusta de med tunga vapen. Det var ett sätt för han att döda hans brors mördare och jobba med bilar som han älskade. 2 år senare skulle de ha utrotat hela rival gänget, men vad skulle Hasse göra nu? Han var efterlyst i hela Bosnien för hans medverkan i maffian. Han bestämde sig för att fly till Sverige.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag har gott om RP erfarenhet, jag är tålmodig och jag kan förlora ett scenario utan att bli arg. Med dessa egenskaper vet jag att jag kommer kunna bidra med bra och rolig RP. Jag kan även bidra med unika scenarion som många andra inte kan.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Unive eftersom jag känner att RP nivån har gått upp, och jag själv vill bidra med att den fortsätter stiga.
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade den till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är inte att ha mest pengar eller makt utan bara att ha kul och skapa bra scenarion. Alltså bryr jag inte mig om om jag förlorar ett scenario utan endast att ha kul och få ut ett gott skratt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, denna är den ända jag spelar på.
Vad är ditt namn i verkligheten? Eldar
Vad är ditt discord namn? Hasse Anderson#5334
Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Anderson, är 38 år gammal och kommer från Bosnien. Han växte upp i en ganska kriminellt hushåll, där pappan var hög uppsatt maffia. Men Hasse hade själv inte några planer på att bli kriminell, han hade en stor passion för bilar och drömde om att bli formel 1 förare. Men det var en stor dröm och tills dess satsade han på skolan. Hans familj tyckte det var bra att han satsade på det akademiska. Men det som kom näst skulle ändra hans framtid för gott. Hans äldre bror jobbade med deras pappa inom maffian, och under ett jobb blev Hasses bror dödad av ett annat gäng. Hasse kunde inte blunda för detta, han var tvungen att agera. Han följde sin instinkt och gick också med i maffian. Han skulle komma att specialisera sig åt att modifiera deras bilar. Göra de snabbare och starkare, utrusta de med tunga vapen. Det var ett sätt för han att döda hans brors mördare och jobba med bilar som han älskade. 2 år senare skulle de ha utrotat hela rival gänget, men vad skulle Hasse göra nu? Han var efterlyst i hela Bosnien för hans medverkan i maffian. Han bestämde sig för att fly till Sverige.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag har gott om RP erfarenhet, jag är tålmodig och jag kan förlora ett scenario utan att bli arg. Med dessa egenskaper vet jag att jag kommer kunna bidra med bra och rolig RP. Jag kan även bidra med unika scenarion som många andra inte kan.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Unive eftersom jag känner att RP nivån har gått upp, och jag själv vill bidra med att den fortsätter stiga.
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade den till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är inte att ha mest pengar eller makt utan bara att ha kul och skapa bra scenarion. Alltså bryr jag inte mig om om jag förlorar ett scenario utan endast att ha kul och få ut ett gott skratt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, denna är den ända jag spelar på.