Accepterad ElBurrito | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ElBurrito

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
10
Användarnamn: ElBurrito

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/146404/

Vad är ditt discord namn? ElBurrito#1220

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Håkan Olsson heter min karaktär, Han är en 22-årig man som strävar efter lycka och frihet på jorden, han hatar att hamna i bråk och konflikter. Han löser det mesta med munnen och därför inte så bra på fysisk kontakt. Han vill passa in i samhället samtidigt som han vill uppleva sitt liv med sin favorit hobby vilket är att köra båt och pyssla med båtar, när sommarbladen växer fram så är Håkan redo med båten och åker antingen ut och fiskar eller på tur och njuter av naturen. Den här karaktären har jag tänkt arbeta som antingen mekaniker eller polis.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag behöver hitta en seriös server som är bra och som jag känner att jag kan längta efter att få lira på, Jag kommer bidra med seriös rp och flera roliga scenarion även påverka servern på ett positivt sätt, och hade varit kul och komma tillbaka i gamla banor och börja om på nytt och få köra härlig seriös rp.

Hur många timmar har du på FiveM? Detta steam konto jag använder nu är ett äldre konto då det andra kontot jag hade där jag hade över 500+ timmar på FiveM har tyvärr blivit nedstängt, därför använder jag ett äldre steam konto nu för att komma in i gamla banor och börja med RP igen. På detta konto har jag bara 25 timmar på FiveM men alla timmar är dedikerade till Multistaden.

Hur hittade du Multistaden? Några vänner till mig rekommenderade servern till mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blivit kickad nån enstaka gång från andra servrarjag har lirat på men aldrig från Multistaden. Har aldrig heller blivit bannad från en server.

Bra ansökan!

Du är godkänd och kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka