Nekad elboel | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Användarnamn: elboel

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198285151013

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? mobbad-p12a #1509

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter krampus galaktikus och han är svin cool. Krampus älskar bilar och hans dröm är att ha en riktigt frän sportbil. Krampus kommer från sverige. Krampus gillar att racea och tävla med andra. Krampus hänger alltid med sina vänner. Krampus är en glad och cool person. Han är 20 är gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på den här servern utan White list ett bra tag nu. Och jag gillar den mycket, speciellt att den är så aktiv. jag kommer t.ex. bidra med att jobba på olika ställen där det behövs personal. jag kommer också hjälpa till med att rapportera någon bugg om jag hittar någon så servern kan bli så bra som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom att denna server är väldigt aktiv och det gillar jag som fan. jag vill också komma åt whitelist jobben som t.ex. polis osv.

Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar, eller mer.

Hur hittade du Multistaden? Det kom upp som sveriges mest uppröstade server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja den här, men det var en felaktig ban av en person, han erkände själv ett det var fel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka