Nekad elboel | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 2007

Vad heter du på discord? boel#1509

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 160 timmar.

Hur aktiv kommer du att vara? 1-5 timmar vardagar - 1-12 eller mer timmar. Lov olika, kanske bortrest, eller så är jag hemma och då är det som helg typ.

Vad heter du? Krampus Galaktikus

Hur gammal är du? 20

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För jag vill hjälpa till med denna fina staden. Har sett flera brott och har ej kunnat agera utan att få konsekvenser och jag tycker det verkar kul att vara plis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att inte sova för mycket och att vara i tjänst så ofta man kan.
Jag tycker också det är viktigt att vara trevlig och förståelig.
Sen att kunna radio systemet osv.
Det är ett svårt jobb men det gillar jag.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det behövs fler poliser i staden. För att få fast brottslingar. Jag vet även att polisyrket är ganska ansträngande men jag tål det!

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit provanställd på Securitas men jag hoppade av då jag hellre vill söka till polis!

Hur är du som person? Jag är en trevlig kille i 20 års åldern, är bättre på att prata än att skriva. Jag hanterar stressade situationer mycket bra då jag är en ganska lugn person. Jag är även väldigt förståelig. Jag pratar även bra med andra och visar intresse och visar att jag lyssnar.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag kan bli lite arg om någon person är otrevlig mot mig. Ha en bra dag!:)

Tillbaka