Accepterad elboel | Medlem ansökning [Dj0ret]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198285151013/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Skantz

Vad är ditt discord namn? boel#1509

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Krampus Galaktikus. Han är en kille som älskar bilar. Krampus är även väldigt nyfiken om omvärlden. Han har testat massor av olika saker. Jobba på postnord, vaska guld, åka på bil visningar, och m.m. Krampus har många vänner som håller på med kriminalitet. Krampus är ofta nyfiken om vad dem gör men PGA att han ej är invånare i staden så har han ej fått tillåtelse av stans ägare. Krampus skulle jätte gärna vilja testa det kriminella livet. Eftersom att han som sagt är nyfiken och har många vänner som håller på med det. Dem är kriminella på heltid kan man säga.. Krampus har även många vänner, han brukar skaffa nya lite då och då. Men som han alltid brukar säga. Vänner kommer och går men bra vänner består.

Krampus är även singel och har inga barn. Han har aldrig haft en fru. Men han vill gärna ha en. Trotts att det är svårt.
Juste, glömde säga att Krampus är 20 år gammal. Alltså född 2001.
Han kommer ifrån en annan stad som hette Centralen, men den staden tyckte inte Krampus om så han kom hit istället. Här känner han sig väldigt välkommen och trivs bra. Han har lovat sig själv att aldrig lämna staden frivilligt.
Krampus har dock ett litet problem, han har väldigt lätt för sig att spåra ur och bli för exalterad och hypad. Sen blir han även väldigt arg och ledsen lätt. Men utöver det mår Krampus väldigt bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag vill ha fler möjligheter, t.ex kriminell, polis, ambulans och m.m. Det jag vill komma till är att utvalet av saker man kan göra är mycket större. Detta är även den ända servern ja spelar på och trivs mycket bra. Har några vänner som spelar här också. Jag har en kompis som jag ska bli kriminell med. Eller iaf försöka för en krim roll. Han är redan kriminell. Men jag kommer bidra med mycket bra rpande. Och om jag ser något större brott mot era regler så kommer jag rapportera det. Jag spelar också ofta in med OBS när jag spelar. Det är bra för er eftersom jag då kan visa filmklipp på folk som beter sig bra och dåligt. Bryter mot regler m.m. Det är typ det jag kommer bidra med och varför jag vill bli whitelistad. Som sagt, gillar denna server mycket och kommer bara spela på denna och ingen annan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är folk inne HEEEELA tiden. Även allt folk, trevliga och dem flesta följer reglerna bra. Jag tycker ni har styrt upp regelsystemet bra och det leder till att det inte blir så mycket kaos som det blir på andra servrar. Rpandet hos folk är också bra. Staffsen är mogna och inte ett gäng 10 åringar som bannar folk för att det är kul. Dem har oftast en bra förklaring. Men om vi sammanfattar så är det nog därför jag tycker denna server är bra. Bra staffs. Bra RPande. Flera vänner som spelar här o det jag sa tidigare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det för cirka 7 månader sen. När jag laddade ner fivem. Eller det kanske var runt ett år sen när jag tänker efter. Men iallafall. Hittade det på startsidan vid fivem. Typ olika sevsnka servrar. Det var när den hette multistaden iallafall. Kul att jag hittade denna server, den är riktigt bra. Som sagt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ge mig in i den halvkriminella världen. Inte göra saker man inte får enligt reglerna men jag ska ansöka till kriminell roll. Jag ska även roleplaya mitt bästa oc inte lalla eller förstöra. Hade jag velat sabba hade jag inte ansökt till medlem. Det tar tid att skriva detta och lägger inte tid på saker som inte är värt det. Jag anser att detta är värt det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli gängkriminell är mitt absolut största mål. Bli med i samma gäng som min vän. Men såklart så snackar vi ingame och inte i ooc. Det är reglerna och dem ska följas.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar bara på Unive och jag har ingen annan server jae aktiv på. Så spelar bara på denna. Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh Noah.

Tillbaka