Accepterad elboel | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285151013/

Ditt Hex-ID: 76561198285151013

Vad är din discord tagg? boel#1509

Vem var det som bannade dig? vet ej, är bannad på discord servern.

Hur lång tid var din ban? Antar att den är permanent eftersom jag ej kan komma in och det står ingen tid.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag bad min vän invita mig till er server och då står det: Invalid Invite. The user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bråkade med en snubbe, vi sa verkligen inget rasistiskt eller kränkande vi hade bara en vanlig diskussion. Så det var nog därför vi hade en diskussion eller ett bråk i server chatten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag diskuterade med en kille på eran discord server. Vi båda fick ban men har haft lite kontakt med honom för att vi behövde lösa detta och han har fått avban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var rättvis eftersom man inte ska ta större bråk i eran server utan då får man ta det i dm. Men jag har även lärt mig att, som sagt. Man ska inte ta bråk i discord ooc.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blvit bannad på servern tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta diskussionen i dm och inte låtit vårat bråk förstöra för andra genom att spamma ooc. Detta kommer absolut inte hända igen då jag vet reglerna mycket bättre idag!:)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som sagt. Att inte ta större saker i ooc discord och istället ta dem i dm. Sen kanske att försöka undvika bråk för har ju sett vilka konsekvenser det kan leda till. I detta fall en ban. Lovar att detta inte kommer hända igen! Ha en fortsatt bra dag. MVH Boel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka