Accepterad elboel | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Användarnamn: elboel

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285151013

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: creepergaming

Vad är din discord tagg? mobbad-p12a#1509

Vem var det som bannade dig? Zaki

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~Zaki. Återstår: 9 dagar 23 timmar 58 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? typ att jag fightade emot när jag blev rånad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev rånad av en person med en vit tesla, med kniv, jag hade ingenting på mig och då sa han att han ändå kommer döda mig, om någon försöker döda mig irl hade jag försökt kämpa för mitt liv, det var också det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså både fel och bra eftersom att jag kämpade emot men jag hade gjort det irl med, jag hade liksom inget på mig och då sa han att han ändå skulle döda mig??? det är klart man kämpar emot då.. men jag tycker inte den var så rättvis. om jag skulle få komma in igen vet jag att jag absolut inte kommer göra så mer, jag lovar!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte det, den här gången var av en ren slump och jag kan säga att jag gjorde fel och det kommer inte hända igen. men tycker inte heller att bannen var rättvis...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske låtit han döda mig, men grejen är ju att jag inte hade gjort det irl, så då är det ju inte rp om jag inte gör det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaaa verkligen, jag vet att jag inte ska göra något sånt dumt igen, som det här då. asså jag älskar den här servern och mina vänner spelar också här så om jag hade vetat om det hade jag aldrig gjort något sånt.... men oavsett om jag blir unbannad eller inte vill jag be om ursäkt...

Har du läst våra regler? Ja

sen stod det ju att det var rdm, men jag hade en anledning, han försökte döda mig med kniv och sedan så kämpade jag för mitt liv och van??
det är ju mindre logiskt att jag inte skulle göra något och bara låta honom döda mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka