Nekad elboel | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Skantz

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007

Vad heter du på discord? boel#1509

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Efter skolan på vardagar, 15-22 eller 18-22 oftast. Helger oftast 11.00 till natt. Men det beror på. Är nästan alltid inne på kvällarna/natten iaf.

Hur länge har du spelat på Unive? Har varit med i forumet sedan december 2020 men spelade typ 1 månad innan på multistaden som de då hette.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla iordning med servern, banna dem som bryter mot reglerna, men ändå inte för strickt, om ja ser en ny person me fel kläder kickar jag nog och skriver att hen ska byta kläder. Istället för sv ban. Tycker att det är lite väl hårt. Men jag ska hålla iordning servern och hålla koll på dem jag kan.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tycker att staffsen och moddsen är väldigt trevliga. Sen finns det många spelare så jag tänker att ni behöver många servervakter eftersom aa, det är max spelare på 500 det är ganska många att hålla koll på. Har även sett flera som bryter mot reglerna och aa, då tänker jag att jag vill hjälpa till. Sen är det här även en bra server och ar spelat här länge. gillar alltså servern mycket.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag ska bidra med att hålla ordning på servern och försöka göra så att färre bryter mot reglerna. Det leder till att servern blir roligare att spela på för alla. Jag kommer även vara väldigt aktiv så jag kommer ha koll på många ofta.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en person som är bra att förklara och fattar om en person kanske gjort ett litet fel men det var ej meningen att bryta regeln, kanske om det laggar eller något, det brukade lagga för mig förut så jag vet hur det är. Men om en person bryter mot regler och jag ser att et var medvetet bannad eller kickar jag och skriver en anledning, alltid.

Varför vill du bli servervakt? För jag gillar denna server men det finns ett litet problem, det är för många som bryter mot reglerna, då tänker jag att jag gärna hjälper till att hålla koll på alla fina spelare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag. Har alla nerskriva: /svban (id) (anledning) för att banna personen som gjort fel i 60 minuter. /sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver. /sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban. /giveitem (id) (föremål) (antal) för att ge en spelare ett föremål. /givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd. /dv för att kunna ta bort en bil. Man kan också använda t.ex. 5 efter dv och då dvar man en större yta. /goto (id) för att gå till någon. /who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem. /freeze (id) för att kunna frysa en person så den ej kan röra sig /unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen efter frysning /clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory. /toggleid för att kunna se någons id /togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället. /noclip för att noclipa /tpm för att kunna ta sig till sin markör. /bring (id) för att kunna dra en person. /spec (id) för att kunna specca någon /setjob (id) (jobb) (rang) för att kunna ge någon ett jobb. /announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla /sqlsearch (steamnamn tror jag) för att kunna ta reda på någons hex-id /sqlbanoffline [permid] [Dagar] [Anledning] /addkey (namn) spawnar in nyckel /skin /id) Ger skin /revive (id) återupplivar person /setjob (id) (jobb-namn) (rang) Ger personen jobbet ingame t.ex polis. /ooc-skriver i OOC chatten /sv- skriver i servervakt chatten /sc- skriver i staff chatten

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, en gång men den var felaktig och fick avban direkt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara unive! ha en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka