Inaktuell elboel | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Skantz

Vad heter du på discord? boel#1509

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag är en aktiv person på denna server.
Det är den ända servern jag spelar på och jag skulle säga att jag är väldigt bra på att hålla koll på folk.
Jag är även förståelig och bra på att förklara. Jag är inte heller jätte sträng men om det kommer till regler som man bryter och man ser att man gör det medvetet så blir det ban eller kick. Jag kommer även alltid skriva en anledning då jag tycker att det är väldigt viktigt.
Jag vill även hjälpa till att hålla koll på servern och alla människor då jag själv märkt att allt fler börjat bryta mot reglerna. Ni har liksom 500 spelare och alldeles för lite medlemsansvariga personer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt. Jag vill hjälpa till med er server då jag tycker den är riktigt bra och har varit här sen runt november 2020. Spelar bara på denna server. Om ni vill ha en trevlig medlemsansvarig kille som behandlar människor bra och är förståelig så ska ni välja mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Alltid vara så trevlig som det går. ALDRIG säga något kränkande, typ rasistisk eller homofobiskt, bara något kränkande. Typ visa att man lyssnar och är typ intresserad och hör vad man säger.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att om man är medlem är det mer seriöst, liksom dåe det ingen server man joinar på skoj utan det är som ens egna server. Här spelar man. Men betydelsen att vara medlem på Unive är att ta ansvar, inte bryta mot regler, vara trevlig, vara så aktiv man kan, bara spela på denna server.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hålla reglerna, vara trevlig, inte kränka folk, rpa seriöst, värna om sitt medlemskap, läsa alla regler, anmäla/rapportera om man ser någon bryta mot en grov regel, skulle vara bra om dem flesta spelade in så man har bevis. Det gör jag alltid.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskap ansvarig så har man ett stort ansvar anser jag. Man ska vara aktiv, inte banna och kicka folk för att det är kul. En viktig grej är att man tar sina vänner som spelar på denna server som en helt vanlig människa. Typ att man inte bannar någon för det är ens vän. Jag känner mig väldigt ansvarsfull med andra ord.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar brukar det vara 1-5 timmar per dag och helg oftast 1-12 timmar och inte mer per dag. Oftast inne på kvällen men brukar även vara inne efter skolan och på eftermiddagen, lite på förmiddagen med. Är även inne på discorden i skolan då jag har en skoldator med discord nedladdat. På lov är jag ofta inne men kan ibland vara bortrest.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server eftersom jag tar denna server så seriöst och har inte lust eller tid för att spela på en annan. Unive är bäst enligt mig.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ha en fortsatt bra dag!:)

Tillbaka