Nekad Elajas | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elajas

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
49
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/54756745656/

Ditt Hex-ID: steam:11000011a7d5c79

Vad är din discord tagg? Elajas#5412

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att mitt namn kom upp på senaste krim mötet av dem som hade fuskat på fini anticheat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne i krim mötet och då kom mitt namn upp av dem som hade fuskat på finni anticheat och efter det blev jag bannad från serverna och discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För länge sedan innan jag spela unive så rpade jag på servrar men sedan efter började jag använda fusk på 100k or die servrar pågrund av att jag hade väldigt tråkigt. Då blev jag bannad från massor med olika servrar med massor med olika anticheats. En av de var då säkert just finis anticheat. Sen så slutade jag med five m och slutade fuska. Men några månader senare så var det en polare till mig som sa att jag skulle gå in på en server som hette unive. När jag gick in stod det att jag hade blivit bannad av finianticheat på grund av att jag då fuska på andra servrar. Då dmade jag Philip 320 och sen så blev jag unbannad. Jag har aldrig fuskat på unive och skulle aldrig göra det eftersom det är det ända jag brinner för och jag har lagt massor med pengar på server på gäng och sånt och skulle aldrig vilja bli avstängd från denna server. Jag och den polaren som sa åt mig för länge sedan att börja på unive äger ett gäng som jag var/är visce boss i. Jag tycker att detta är ett missförstånd och jag skulle väldigt gärna vilja fortsätta spela på unive och bidra med en bra, seriöst och rolig rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns bara att jag blivit bannad för suntförnuft i typ 2-3 dagar och det var för att jag tog upp ett vapen när det var någon som riktade på mig. Jag gjorde en ban överklagan för det och blev unbannad. Det var dock inte en permaban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha tänkt på när jag fuskade på andra servrar längesedan att det kunde ge konsekvenser i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska fuska på någon server eftersom det kan ge konsekvenser på andra servrar. Och att jag ska tänka på att saker man gör kan ge konsekvenser i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka