Accepterad Elajas | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elajas

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
49
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/54756745656/

Ditt Hex-ID: 11000011a7d5c79

Vad är din discord tagg? Elajas#5412

Vem var det som bannade dig? @IndianTechSupport

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff banna mig för att dem såg ett regelbrott som kallas för fear rp. Men från min sida tycker jag att jag kan agera snabbt när jag får ett öppet läge. Som tex när han riktade bort från mig. Jag tyckte också att läget var okontrollerat eftersom det var en glock mot 3 personer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina 3 kompisar var på väg till oljeriggen med en båt för att vi då hade fått ett jobb av ett annat gäng som handlade om att vi skulle ta procent från de som producerade. När vi anländer till oljeriggen så går vi upp för en trappa där bemöts vi av en man. Jag frågar -vilka är det här. Och han svarar inte och från ingenstans drar upp en pistol. En av mina kompisar hoppar över kanten och ner i vattnet då ser jag hur han med pistolen riktar bort mot min kompis som hoppar ner i vattnet. Då ser jag en chans att skjuta honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så var den felaktig men jag förstår att från er sida så ser det ut som ett regelbrott men ni måste också förstå från mitt perspektiv. Jag tycker att killen som jag sköt hade väldigt dålig social rp jag och mina kompisar går bara upp och frågar vilka de var. Och sen från ingenstans drar han upp ett vapen istället för att lösa det socialt. Sen hoppar min kompis ner i vattnet då riktar killen mot min kompis när han hoppar ner i vattnet (han riktar alltså ifrån mig) Då ser jag en chans att ta upp mitt vapen och skjuta honom. Vi var 3 grabbar och vi alla var beväpnade med tunga vapen och han var helt själv med 1 glock.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde undvika att ta ut mitt vapen. Och istället förhandla ut mig ur situationen istället för att stressa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska dra upp vapen nästa gång någon riktar mot mig. Jag ska alltid dubbel kolla om läget är kontrollerat och då ska det verkligen var kontrollerat så att de inte finns någon chans för mig att dö. Ifall läget inte är kontrollerat under hela scenariot så kommer jag också försöka förhandla ut mig om jag har vapen riktat mot mig. Det gör så att rpn blir mer realistisk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Kommer ge dig en chans till. Vill inte se att det sker igen samt att du börjar använda en väska om du ska springa rundor med tyngre vapen så som scar-h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka