Nekad Elajas | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elajas

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
49
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/54756745656/

Ditt Hex-ID: 11000011a7d5c79

Vad är din discord tagg? elajas5412

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var anticheat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev gjorde en ban överklagan som handlade om att jag bröt mot regeln suntförnuft och den blev accepterade av philip320 sen när jag skulle gå in så stod de att jag var bannad av anticheat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde inget fel. Jag hade gjort en ban överklagan förut för ungefär en månad sen och det var en ban överklagan om att jag var bannad av fusk pågrund pågrund att jag innan var jag bannad av finianticheat men jag fick unban av philip 320 och sen på ett krim möte tog dom upp alla spelare som hade fuskat på en server med fini anticheat och bannade alla dem (detta var nästan 1 år sedan) Jag har aldrig fuskat på unive och därför fick jag unban senare av 320 pågrund av att jag förklarat på en överklagan att jag bara har fuskat för 2-3 år sedan på 100k or die servrar. Men nu efter jag blev accepterad på en ban överklagan pågrund av sunt förnuft så skulle jag gå in på servern men det stod att jag var bannad av anticheat innan jag ens ha kommit in i loadingscreen. Sen ungefär 20 min efter det kunde jag gå in på servern och efter det när jag körde i några timmar quitta jag sen när jag skulle gå in så var jag bannad av anticheat igen sen några timmar efter kunde jag gå in igen. Det har varit så nu de senaste 20 dagarna att jag ibland kan gå in och ibland inte. Jag tror nog detta också kan vara något med att jag fuskat på 100k or die servrar för jätte länge sedan som jag också gjort en överklagan på som 320 har accepterat och nu antar jag att ni bytte anticheat och att jag är bannad på grund av att jag för jätte längesedan har fuskat på 100k or die servrar med samma anticheat som unive har nu. Alltså samma anledning som min förra överklagan som blev accepterad. Dock som jag berätta förut tycker jag att det är väldigt skumt att jag ibland kan gå in och ibland inte kan gå in. Jag är väldigt trogen till unive ooch älskar verkligen denna servern och jag har spelat i över ett år på servern med väldigt få bans. Och jag vill alltid det bästa för servern och skulle aldrig fuska på unive och har inte heller gjort det. Jag var också inne idag och spelade för ungefär 20 min sedan men quittade och nu är jag bannad av anticheat igen och kommer säkert kunna gå in igen om 2 timmar. Men jag antar att jag behöver anticheat whitelist till servern för att kunna spela utan att jag ibland inte kan gå in.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för fear rp för jätte längesedan och sunt förnuft ganska nyligen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunnat aldrig fuska på 100k or die servrar för jätte länge sedan men det var när jag inte rpade seriöst utan bara lallade och innan jag hittade denna underbara server och visste inte ens vad unive var för något på den tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att tänka på vad konsekvensarna för vad man gör kan leda till i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka