Accepterad Elaibo | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elaibo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Elaibo

Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198295987171

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Elaibo

Vad är din discord tagg? Elaibo#9816

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power gamear

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet seriöst inte riktigt varför. Men staffsen har ju tydligen alltid rätt så jag får väll säga att dom har rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid polis stationen och hade mask på mig en ordningsvakt vad jag tror att det var säger att jag ska ta av mig masken så jag frågar är du polis han svarar inte och fortsätter säga ta av masken 3 gånger till tills jag tog av mig masken sen säger han nej. Han säger att jag ska vara mer trevlig flera gånger så jag slår till honom en gång och hoppar in i en bil som inte funkar. Han skjuter två däck och säger till sin kollega att ta ner taserna och sparka rutan. Och jag säger det kan han tyvär inte göra. För det hade blivit väldigt konstigt. Sen hoppar jag ut ur bilen och han tasar mig 1 eller 2 gånger och jag börjar gitta där ifårn. Han skjuter mig 2 gånger till eller vad det nu var. Och jag bestämmer mig för att jag får väl ge upp. Jag ställer mig upp och börjar gå lånsamt sen tasar han mig en gång till så jag dog. Sen kom admin och banna mig i 7 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte. Kanske lite både och.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit det en gång och sen dess har jag varit jätte försiktigt men blev ändå bannad vilket jag tyckte var lite fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja man kan väll alltid göra annorlunda :D

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka