Accepterad Elaajas | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elaajas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264038777/

Ditt Hex-ID: steam:1100001121b3579

Vad är din discord tagg? Elaajas

Vem var det som bannade dig? William.9

Bild på banmeddelande: unive unbajn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag gjorde ett stort misstag och bröt mot reglerna på servern. Jag combat loggade, vilket betyder att jag lämnade spelet direkt efter att jag hade blivit skjuten och dött. Sen kom jag tillbaka in i spelet för att ta vård och lämnade igen. Jag förstår att staff bannade mig för att det här inte är okej enligt reglerna, och jag håller helt med om att det var rätt beslut av dem. Combat logging förstör för andra spelare, och jag vet att det gör att spelet inte känns rättvist för de som spelar enligt reglerna. Jag ångrar verkligen det jag gjorde och jag inser nu att mitt agerande var fel på alla sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hamnade i en situation där jag blev skjuten och dödad utav ett gäng. Istället för att spela vidare eller hantera situationen på ett korrekt sätt som att hålla inne E senare när 5 minuter har gått men istället valde jag att lämna spelet genom F8+quit. Jag var frustrerad och gjorde ett dåligt val utan att tänka igenom konsekvenserna då jag inte heller ville tappa mina vapen vilket går under powergaming två också. Efter att jag lämnade spelet gick jag tillbaka in igen och så hämta min kompis mig från gänghuset och körde mig till sjukhuset där jag försökte ta vård. När jag hade gjort det lämnade jag spelet en gång till. Jag inser nu att detta var både orättvist och respektlöst mot de andra spelarna som var inblandade. Jag förstörde för dem genom att bryta mot reglerna, och jag borde ha hanterat situationen annorlunda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Det var helt och hållet jag som gjorde fel. Jag combat loggade, och det är ett tydligt regelbrott. Staff gjorde sitt jobb och bannade mig för att säkerställa att reglerna följs på servern.
Jag vill inte försöka bortförklara det jag gjorde, för jag vet att jag hade fel. Jag tar fullt ansvar för mitt agerande, Jag ångrar det djupt och vill bara få en chans att visa att jag kan göra bättre ifrån mig framöver. Jag har även vart bannad nu i 8 dagar och suttit å tänkt över det jag har gjort å de va inte okej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nu haft sammanlagt 17 bans (inklusive denna) men dom jag kommer ihåg stakt är halv OOC (länge sen då jag var helt ny typ andra dagen hade voice activate också) sunt förnuft (körde 120 i staden vilket jag gjorde helt fel erkänner) sen 24h för lall då sons kom och slog ner mig på piren och jag slog en av dom och blev nerslagen och sen sv ban. jag och en polare gjorde personrån och sedan döda människan vilket egentligenm va missclick av polarn men vi gjorde fof powergaming ifrån polisen och alla som här bannsen har lärt mig idag hur man ska spela agera osv därför jag inte har vart bannad på över ett halv år fram tills nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns många saker jag kunde ha gjort annorlunda. För det första borde jag ha accepterat att jag blev skjuten och dödad och hållt inne E och blivit 12 timmad och tappa alla mina saker istället för å lämna å bryta mot reglerna. Å sen borde jag absolut inte joina igen för att fa till sjukan bara för att jag inte vill vara död sen när jag kommer in nästa gång och så borde jag bara ha rpa ut det som man faktiskt ska göra och det är just därför jag blev bannad för jag rpa:de fel och va istället en sån kallad problem spelare som bröt mot reglerna för ens eget bästa. vilket inte är okej nånstans men jag vill dock trots allt det här ha en ny chans att förbättra mig och lära mig av min ban då jag vet att jag inte kommer göra samma misstag igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt mycket under den här veckan som jag har varit bannad. Först och främst har jag insett hur viktigt det är att alltid följa reglerna, oavsett hur frustrerad man kan känna sig i en situation. Jag har också förstått att mina handlingar påverkar andra spelare inte bara mig själv då det är vi spelare som tillsammans gör rp:n här på unive. Jag har haft tid att reflektera över vad jag gjorde och varför det var fel. Jag inser nu att reglerna finns för att alla ska ha en bra och rättvis spelupplevelse. Jag har också insett hur mycket jag uppskattar servern och communityn. Jag saknar att vara en del av det och jag vill verkligen göra allt jag kan för att få en andra chans. Om jag får en chans till lovar jag att aldrig bryta mot reglerna igen. Jag kommer att respektera staff och alla andra spelare på servern och jag kommer att göra mitt bästa för att bidra till en positiv spelupplevelse för alla. Den här erfarenheten har varit en läxa, och jag är redo att visa att jag har lärt mig av mina misstag. Och om jag nu inte får unban så vill jag veta anlednig varken det är om du tkr jag förtjänar att vänta 12 dagar till eller om det är något annat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamän

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka