Nekad Elaajas | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elaajas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264038777/

Ditt Hex-ID: steam:1100001121b3579

Vad är din discord tagg? Elaajas

Vem var det som bannade dig? William

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff bannade mig troligen för att jag bröt mot reglerna när jag combatloggade. Det förstör spelupplevelsen för andra och är inte rättvist. Deras jobb är att hålla servern rättvis och rolig för alla, så därför blev jag bannad. Jag förstår nu att det jag gjorde var fel. Men vill även få en ny chans å visa vad jag egentligern kan vilket är anledningen jag gör en banöverklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit skjuten i nakenstaden å det hann gå några minuter å jag såg dom drog iväg så jag drog en f8 quit å sen gick jag in igen så en av mina gängmedlemar körde mig ti sjukan å därefter så quita jag för att jag var tvungen och dra på grund av bingolotto hos kusinen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag combatloggade, och det är mot reglerna. Jag förstår att det är ett misstag från min sida, och jag tar ansvar för det. Det var inte en felaktig ban eftersom staff gjorde rätt i att banna mig för att upprätthålla reglerna på servern. men vill även försöka få en ny chans att börja om på nytt och se till att ej göra samma misstag igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 16 gånger tidigare men alla va för jättelänge sedan och med tanke på det så borde jag bete mig bättre och göra bättre beslut men jag har tagit lärdom av alla då dom flesta va när jag var icke medlem för typ 2-3 år sedan då längsta bannen på denna servern är 30 dagar men då fick jag tbx allt fö det var felaktig ban av L1nky eller vad han hete förut hahaha (en krim ansvarig)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att följa reglerna och inte combatlogga om jag hamnade i en jobbig situation i spelet kunde jag istället ha fortsatt spela eller hanterat det på ett rättvist sätt enligt serverns regler. Om jag hade tekniska problem eller behövde lämna spelet borde jag ha meddelat staff eller andra spelare istället för att bara logga ut och nu ska jag se till att alltid följa reglerna och tänka på hur mina beslut och dumheter påverkar andra i detta scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaa jag har lärt mig efter min ban. Jag förstår nu hur viktigt det är att följa serverns regler och hur mina handlingar kan påverka andra spelares upplevelse negativt och orättvist. Jag har också insett att jag behöver ta ansvar för mitt beteende och agera på ett sätt som bidrar till en positiv och rättvis spelmiljö. Om jag nu får en andra chans kommer jag se till att vara mer noggrann och respektfull framöver och faktiskt spela efter reglerna och inte göra såjnna dumma beslut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det gör jag.

vill påpeka att jag skiter i krim rollerna och allt det där vill bara bli unbannad ifrån servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka