Accepterad Elaajas | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elaajas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264038777/

Ditt Hex-ID: steam:1100001121b3579

Vad är din discord tagg? Elaajas

Vem var det som bannade dig? Enzo

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: perm bevis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet exakt varför enzo valde att banna mig å det är ju såklart förståligt överallt att han bannar mig när jag använder softaim då det är ett fusk som gör att du har aim assist typ vilket ger dig själv som spelare ett verktyg så du siktar bättre vilket inte alla andra spelare har just vilket ger dig fördel i olika scenarion som skjutningar osv och detta är såklkart ett tydligt brott mot reglerrna då man inte får använda tredjepartner som ger dig just en fördel vilket inte bara är dåligt för allas spelupplevelse utan och dåligt utav mig att vilja vinna så hårt så jag använder fusk och jag har tänkt å insett hur självisk jag måste ha varit för att använda just fusk så nu har jag har reflekterat mycket över det här sedan jag blev bannad och kommit fram till att jag verkligen vill förändras. Jag har lärt mig en viktig läxa och lovar att aldrig använda några typer av fusk igen. Om jag skulle få en chans att komma tillbaka till servern kommer jag göra. Skäms verkligen över detta å förstår verkligen varför enzo valde banna mig men vill ha EN chans till å verkligen visa vad jag kan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var afk död när jag blev dragen av staff till flygplatsen och sen drog dom mig support de frågade tpyp mig rakt ut om jag använde aimbot. Vid det tillfället insåg jag att det bästa jag kunde göra var att vara helt ärlig så jag erkände att jag hade använt softaim. De hade redan specca mig å sett hur jag sikta in på andra spelare vilket såklart dom sågf och jag förstår nu att mina handlingar försämrade spelupplevsen både för spelarna och serverns staff. Även fast jag tkr d svårt att erkänna sånna här saker så tyckte jag att d va rätt sak att det var rätt sak att göra. Jag hoppas att min ärlighet visar hur jag tar ansvar för det jag gör å mina handlingar å att det ansvaret vissas även nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban nån stans utan det var jag som gjorde fel vilekt jag har erkänt sedan början. Jag använde softaim vilket är ett allvarligt brott mot serverns regler och en stor fördel mot andra spelare. Jag förstår nu hur allvarligt mitt beteende var och varför staff var tvungna att banna mig för vem vill ha en fuskare på serven liksom? Då genom att fuska förstörde jag för andra spelare som bara ville ha en rättvis och rolig upplevelse, och jag respekterade inte riktigt den tid och energi som staff lägger på att hålla servern öppen å rättvis. Jag vill vara väldigt tydlig med att jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Men samtidigt så jag valde att vara ärlig och erkänna direkt eftersom jag visste att jag hade gjort fel. Jag ville inte göra situationen värre genom att förneka något som var uppenbart. Om jag får en ny chans att komma tillbaka till servern kommer jag göra allt för att följa reglerna och spela på ett så rättvist sätt man kan göra. Jag vill visa att jag kan vara en positiv och va en del av gemenskapen och att jag verkligen har förändrats å att jag kan spela rätt å att jag kan vara den killen som bidrar till en så bra rp nivå som möjligt å inte bara vinna scenarion.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nu haft sammanlagt 18 bans (inklusive denna) men dom jag kommer ihåg stakt är halv OOC (länge sen då jag var helt ny typ andra dagen hade voice activate också) sunt förnuft (körde 120 i staden vilket jag gjorde helt fel erkänner) sen 24h för lall då sons kom och slog ner mig på piren och jag slog en av dom och blev nerslagen och sen sv ban. jag och en polare gjorde personrån och sedan döda människan vilket egentligenm va missclick av polarn men vi gjorde fof powergaming ifrån polisen och alla som här bannsen har lärt mig idag hur man ska spela agera osv därför jag inte har vart bannad på över ett halv år fram tills nu. Den senaste dom här tre månadrna va dock en clogg ban där jag lärde mig att spela för gemenskapen och inte bara för att tappa vapnen liksom å den bannen var nog ganska behövd fö att jag skulle få upp blicken så med denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle ha gjort något annorlund så hade jag verkligen valt att följa reglerna från början och inte fuska med softaim eller något annat som ger en fördel inte ens crosshair X eler nåt. Jag förstår nu att det var ett stort misstag och att det inte bara var ett brott mot reglerna då d också var orättvist mot alla andra spelare på servern. Jag skadade en stor del av spelupplevelsen för andra. Jag borde ha förstått att fusk aldrig är lösningen och att det faktiskt förstör hela spelet för allaa på servern. Jag hade kunnat lägga mer tid på att verkligen förbättra mitt riktiga aim och bli bättre på spelet på ett rättvist sätt. Istället för att ta den enkla vägen med fusk vilekt jag borde ha tränat mitt aim och mitt spelande genom att faktiskt spela och utvecklas. När jag fick min senaste avstängning för clogging, borde jag verkligen ha varit mer uppmärksam på reglerna och tänkt efter innan jag gjorde något så dumt som nu. Jag ångrar det verkligen och har lärt mig att även små misstag kan få stora konsekvenser. Men om jag får en ny chans så lovar jag att göra det bättre. Och för att vara helt ärlig, om ni ger mig en ny chans kommer jag att förbättra mitt aim på det rätta sättet alltså utan fusk hahah. jag hoppas ni kan se att jag vill förändras och spela rättvist framöver som man ska göra då jag vill visa att jag har lärt mig av mina misstag och att jag är redo att vara en bättre spelare. Jag vet att jag gjort fel men om ni ger mig en ny chans kommer jag att följa alla regler bidra positivt till servern och vara en så rättvis spelare som det bara går.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA det har jag, vi kan börja med att jag har lärt mig att börja tänka på serverns helhet å inte bara jag jag å jag då jag även lärt mig att respektera reglerna på servern då d finns för en anledning. Dessutom har jag insett att jag inte behöver fuska för att bli bättre då man kan lägga ner tiden å faksitkt öva å att man heller inte behöver skjuta hela tiden. Sammanfattningsvis har jag lärt mig att det alltid är bättre att spela ärligt och ta ansvar för sina misstag och verkligen kämpa för att bli bättre istället för att fuska å ta den simpla vägen igenom saker. Om jag nu får en ny chans kommer jag verkligen att göra mitt bästa för att följa reglerna och spela på ett rättvist sätt. Jag vet att jag har gjort fel å ångrar d verkligen önskar jag kunde spola tillbaka å göra rätt men slutet av dagen är gjort gjort å jag ångrar mig. Jag hoppas ni kan se den spelaren jag vill bli på unive och inte den jag har varit då jag vill bli en ny bättre spelare å jag hoppas ni ser den jag försöker att åsterkomma.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Om jag blir nekad enzo så vill jag gärna ha en anledning då det är omöjligt att denna är AI nånstans, tack♥️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka