Nekad ela1z | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ela1z

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ela1z

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Juhani

Vad är ditt discord namn? el kazo#9960

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Finskt ursprung kom hit som 13 åring, var kriminell i finland höll på med drog säljning och snabba rån/smash and grab. Är nu 19 år och arbetar som hitman för olika karteller men säljer även mycket narkotika.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag har alltid tyckt att det har varit roligt med roleplay på andra servrar, många kompisar har tipsat om eran FiveM server och sagt att den är väldigt bra. Den verkar också vara väldigt seriös och jag är riktigt taggad på att spela på den hos er! Jag kommer bla bidra med positivitet och att alla ska försöka vara trygga men också kanske skaffa några nya vänner, vem vet. :D

mvh / elias

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? Många kompisar har rekommenderat eran FiveM server så jag är riktigt taggad på att testa på o bara köra o ha det allmänt chill

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vara seriös, försöka på långsikt bli den mest kriminella på servern som alla 'respekterar' och försöka starta mitt egna gäng efter jag spelat en tid

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte nu för läget, nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka