Accepterad ela1z | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ela1z

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ela1z/

Ditt Hex-ID: 11000013bfb8b0c

Vad är din discord tagg? el kazo#9960

Vem var det som bannade dig? Ingen aning.

Hur lång tid var din ban? Permanent ban till unban på dc server

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff disrespect av MEE6-botten.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det första så ber jag så mycket om ursäkt hur jag betedde mig vid två till tre meddelande då jag blev riktigt impulsiv då jag skulle säga att jag använda mig av: § 1.8 Personangrepp och § 4.3 Staff Respektlöshet. Det som hände vid tillfället då jag fick kicken/bannen ut ur servern var att jag diskuterade med en support då jag sa att: ‘’Tror du påriktigt jag skulle frivilligt vela ljuga om tidigare bans på FiveM servern om jag ville fortsätta spela’’. Han svarade då att jag uppenbarligen inte gjorde det då jag tidigare och då nämnde att det hade hänt någon glitch då jag fick vissa ‘bannar’ som var sunt förnuft 30 & 60 mins ban då jag kunde komma in och spela direkt. Jag skrev då i en överklagan att jag inte hade blivit bannad men nämnde då detta. Jag kontaktade honom via Privatmedelanden på discord och frågade vänligt vad jag ljög om. Jag frågade om han var seriös då han sa att han var det och jag inte visste och fick vänta i 15 dagar till bannen utgick samt att jag skulle få en förlängd ban för att jag hade ljugit om bansen jag hade fått tidigare? Som jag sa tidigare, jag visste inte om de då jag efter ett tag trodde de var kicks även om det stog 30 – 60 mins ban men jag kunde komma in direkt. Det var här jag uttryckte mig fel då jag inte tyckte att han resonerade på de sättet jag ville att han skulle resonera med mig. Jag sa att han var vriden och sa att han inte alls var en bra support och då väl i akt så tog jag chansen att skriva att alla mina kompisar samt tyckte att han var en särskilt bra support, vilket var väldigt fel av mig då jag vet att det är riktigt svårt att vara support. Om ni väljer att unbanna mig vilket jag verkligen hoppas att ni gör då jag verkligen vill ha en till chans att göra rätt av mig. Nu i tillfället håller jag på att söka till polis och har skrivit hela polisrapporten då jag vill hjälpa till och hålla en god stämning på servern. Det första jag kommer göra om jag blir unbannad är att be om ursäkt till den supporten, försöka göra så att han godtar min ursäkt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Diskussion med staff

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag som person betedde mig fel mot en staff vilket jag inte skulle ha gjort, jag ber som hemskt mycket om ursäkt då det var spydiga kommentarer vilket inte kommer att upprepas igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Oftast fått för sunf förnuft när jag har kört alldeles för snabbt i staden, det är de flesta bansen jag har fått. Men sedan när jag spelade här för jätte längesen så kunde jag knappt något då jag tog en polisbil och körde iväg. Men det var längesedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes, nu vet jag vad som gäller i staden och följer varje regel. Jag vill bidra med ett så högt RP:ande som möjligt på denna server då det alltid blir roligare vid de tillfällen. Inte köra för fort, följa de regler som staden håller och bara göra något jag inte skulle göra i verkligheten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen, jag kommer bete mig rätt och inte bete mig som ett svin vilket jag erkänner att jag gjorde innnan. Jag var impulsiv, arg och trött och jag ursäktar mitt beteende. Hoppas verkligen ni ger mig en andra och sista chans på denna server! <3

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka