Accepterad ela1z | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ela1z

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ela1z/

Ditt Hex-ID: 11000013bfb8b0c

Vad är din discord tagg? el kazo#9960

Vem var det som bannade dig? Pubbis

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej, vi tänker ett verkligt scenario. Om du ser någon som har blivit dödad eller skadad så stannar ju du självklart vid platsen och tittar till? Vi stog där kanske i två minuter när en kille kom och bad oss lämna, vi lämnade och vi hann knappt inte ens rulla 15 meter innan vi blev bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Men det första vi gjorde jag och min kompis var att vi skulle försöka bära dem o ta dessa till sjukhus, men råkade trycka på visitera. Jag sprang runt som en galning för att få bort mina händer. Sedan så kom en kille och sparkade på vår bil och sa att vi skulle åka iväg och då fick jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från hans perspektiv så tror jag att det var en självklar ban då detta inte ska ske det jag råkade göra. Från mitt perspektiv skulle jag inte anse det som en ban då det var en olyckhändelse som inte kommer att upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De mesta för sunt förnuft. Men Jag tror att det är någon glitch när jag får 30 & 60 mins ban för jag kan alltid komma in igen? Då tror jag alltid det är kicks, men den senaste tiden så har jag lärt mig mycket. Men tycker fortfarande att ibland man kan bli bannad lite för lätt lite då och då, men annars ska jag tänka innan jag gör något. :) Kan även ha fler än 5 bans men det är bara mindre inga större..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försökt att undvika detta scenario skulle nog vara det bästa enligt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att försöka använda så mycket sunt förnuft jag bara kan så jag vet vad som är rätt och fel i framtida händelser!

Har du läst våra regler? Ja

Ger dig en chans nu läs gärna våra regler en extra gång och håll dig till dom!

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka