Nekad El_Chapo | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

El_Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? El Chapo#5717

Ange ditt födelsedatum 18 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar runt 10-11 och gör mig redo o rpar 1 -2 timmar. sen hänger med vänner runt 13-19 på dagarna och sen spelar jag resten av kvällen med kompisar och har kul hela tiden

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem 3-4 månader på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
jag har varit p bannad en gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att ha koll på spelar som gör fel i scenarion och göra typ som lite staff job men de kan fof rpa och sånt. men sv kan inte bana nån utan mycket bevis o utan att kolla med staffs och gör allt bästa för servern och tar bort allt lall som sker.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att göra rpn ännu bättre än vad den redan är och göra så folk har kul o känna sig trygga på serverm

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man tex revar sin vän i ett scenario när den ska va död och förtsätter rpa och de ska så klart inte förekomma hos mig ha en trevlig kväll och hoppas jag får ett svar jag blir glad av tack!

Senast ändrad:
där e bilden detta var länge sen och det var dumt av mig jag har lärt mig av mina misstag och ni kmr inte se några mer ban från mig tack

Nekad.
Anledning:
Du måste ha Medlemskap i 30 dagar.

Du får ansöka igen den 2 September. Lycka till nästa gång!

Tillbaka