Nekad El_Chapo | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

El_Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? El Chapo#8614

Vad är ditt Hex:ID 76561198258762920 (dec) 110000111cab4a8 (Hex)

Ange ditt födelsedatum 18 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv nästan varje dag bara jag inte är bortrest och mina tider per dag är från 15.30 till 20.00 ifall jag inte är bortrest eller nåt!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit de ett tag förut innan jag vart bannad men nu har jag kommit tbx och vill bli SV och hjälpa servern o jag har varit det nu 1 dag men förut 3-4 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit p bannad 2 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska vara en vakt på servern alltså en rpar fast om den ser ett regelbrott så ska den ta ett klipp och ge den en ban men de bror ju på vad för regelbrott om det e nåt stort så blir det ju lång annars kort men en sv ska ju inte noclip som den inte heller kan och den är bara som en vakt liksom på servern som hjälper till!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till på servern och hjälpa staffsen på servern och jag vill hjälpa till och få bort lall spelarna och alla som inte kan bete sig från servern och kunna hjälpa till på servern och mitt mål med att vara sv är att få bort allt lall från servern för det förstör rpn så mycket att jag blir trött för att visa inte kan bete sig så därför vill jag bli sv och hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja abuse kan hända eftersom att sv kan revva sig så kan man abuse det och revva sig i scenarion som då såklart är ban och indragen sv men som än högre uppsatt bestämmer och man har t.ex toggle id för att se vart folk är och att man ger sig själv nåt bättre en dem andra alltså man ger sig själv fördelar med att vara sv och då t.ex revvar sig själv som jag sätta att folk gör då på visa servers men jag har inte sätt nån på unive! Tack för mig

Tillbaka