Nekad el3kser | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

el3kser

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198120346802/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot eksell

Vad är ditt discord namn? el3kser#8337

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är både lite gangster men mer inte kriminell.Han gillar bilar väldigt mycket så vill jobba med att pimpa bilar och laga.Han är en riktigt trevlig person men ibland blir han arg.Min karaktär heter Peter Svenson och är född år 1997.Jo han är född 1997 för att min gubbe är lite gammeldags men han är inte jätte gammal.Han har nästan bara bra känslor förutom när han får för sig att vara cool och blir gangster.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag bryter inte mot regler jag sköter mitt jobb och tar det verkligen seriöst som att det är mitt eget liv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker denna server är helt fantastig många håller sig till reglerna det är som det är i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på youtube gta roleplay och då kom det upp en som spelade på Unive servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hålla min roll så gott jag kan och verkligen sätta mig in i rollen som Peter Svenson

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar barra på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka