Nekad el3kser | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

el3kser

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & MC

Vad heter du IRL? elliot eksell

Vad heter du på discord? el3sker#8337

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 200,7 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag känner själv att jag är väldigt bra på att ta hand om saker och ta hand om folk och har inget problem med att prata med folk.Bilar och motorcuklarälskar jag också så Saras är perfekt. Jag tror jag skulle bli bra också för att jag spelar väldigt mycket och sköter mitt jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Marja lisa och Saras och jag älskar prata med folk och är jätte bra på att sköta saker.Jag kan mycket om bilar och motorcyklar också.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Peter svenson och är född 1997. Peter älskar bilar och älskar att jobba. Han kommer från sverige men hans föräldrar kommer från USA. Han är en livsnjutare men har haft det lite tufft. Han har en bästa kompis som heter Nils Eriksson. Men Peter är lite kriminell också hans pappa var kriminell i usa så Peter följer inte alltid polisens ord. Han har varit i fängelset 1 gång men ska aldrig göra om något dumt efter den resan till fängelset. Så nu håller hans sig till sin favorit sak bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta spelar 3-5 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart älskar denna server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka