Nekad El Ronaldinho | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Ronaldinho

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Gonzalez

Vad är ditt discord namn? suarez9631

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viggo Everum och är 19 är gammal. Viggos mamma jobbar som mekaniker på Auto experten och Viggos pappa jobbar som polis. Viggo har alltid velat bli en mekaniker för att han har älskat att jobba med bilar ända sen han var 2år. Viggo var ofta hos sin morfar för att hans föräldrar jobbade alltid så då fick han vara där. Viggos morfar hade en gammal 740 i sitt garage som Viggo och hans morfar ofta fixade och fifflade med men dom hade lite problem med att få igång motorn så till slut när Viggo blev 15år så fick dom igång den och Viggo kunde sen använda den som sin epa. Nu är Viggo 19år och han åker fortfarande runt i 740 som han och hans morfar jobbade på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill kunna höja min rp nivå till de högsta jag kan. Skaffa nya vänner och, ha kul, testa olika jobb och köra fina bilar. Jag vill också kunna chilla med kompisar. Sen så kommer det att bli enklare att få jobb eller vad jag har hört så måste man vara medlem. Jag vill även vara hjälpsam och vara delaktig och få det här bättre rp som jag snackar om.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså att man inte ska göra saker för att få scenariot att avslutas så snabbt som möjligt utan att man ska dröja ut på scenariot och göra det så roligt som möjligt

Hur hittade du Unive? Mina vänner rpar på servern som poliser!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka