Accepterad El patron_00: | Ban Överklagan [Slem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El patron_00:

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
6
Länk till din steam profil: El patron_00:

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? El patron_00:

Vem var det som bannade dig? Slem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-12 083843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var kaxig när jag var kidnappad vilket jag ångrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började att jag går ingame efter 4 dagar sen sitter jag och rpar med mina vänner. Jag får ett samtal av en kille jag inte känner, han säger till mig vart e du jag säger till han jag är i gs huset sen han ba till mig vill du byta patent bil.Jag sa till han låt mig testa bilen efter jag har testat bilen så hoppar han ut på motorvägen säger upp mina dina händer och jag bara okej. Jag tänkte varför ska han sitta o kindappa mig och jag inte har gjort något. Vi har inte krig med de eller något och har inget emot de. Tydligen hade han fått information idag av sin boss att jag har gått runt och hållt på i telefon vilket jag inte har gjort för jag inte har varit inne. Sen åker han längre bort och säger säg förlåt och jag var riktig irriterad så jag va lite kaxig i den situationen men vilket jag ångrar och kommer aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill bara säga att jag förstår varför jag blev bannad och att jag accepterar det. Bannen var inte felaktig, och jag ber verkligen om ursäkt för mitt beteende. Det kommer inte att hända igen och jag har lärt mig av mina misstag och kommer att tänka mig för i framtiden. Hade varit snällt om man kunde få en chans så jag kan bevisa det. Vill ba ha en chans så jag kan bevisa det till nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut, när jag började spela så snacka t.ex occ och då blev jag bannad och jag lärde mig efter de då de prata med mig staffs. när jag blir bannad på servern så brukar jag alltid tänka efter vad jag gjort och hur jag skulle göra annorlunda. jag har även blivit bannad för Fear rp också och jag lärt mig också. Jag blivit sv bannad också men varit felaktigt. jag har även blivit bannad för powergaming och jag lärt mig också. Men flera av de bannsen har varit felaktiga då jag förklarat vad som hänt och tills sist så fattar de. De här bannsen jag har pratat med de staffs som bannade mig o ja förklara allt så de visste sen varför jag gjorde detta men några av de e helt korrekta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte vara kaxig och jag ångrar det jätte mycket och de kommer aldrig hända igen. Jag är en grön spelare som håller reglerna men igår vet inte blev bara irriterad vilket var dumt utav mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hade varit tråkigt att inte kunna komma in och få chansen att forstätta rpa speciellt under lovet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka