Accepterad El Nachoth | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

El Nachoth

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218114427/

Ditt Hex-ID: 11000014af93f7b

Vad är din discord tagg? elnacho6565

Vem var det som bannade dig? Heeblis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-24 010733.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom hade precis pittat in i oss o skjutit ner alla våra förutom mig. så jag hoppa upp o skött ner 2 o sa gonatt men han hörde tydligen bara mig säga gonatt t dom o han såg inte pittningen eller shoot on sighten o när dom sa att vi blev drängade men skitsamma. han bannade mig fö jag sa gonatt t döda kroppar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker runt med mina grabbar. vi ser oppsen o vi ska snacka med dom men dom vill inte snacka så då blire tjafs o dom väljer att pitta in oss i ett rak o skjuta ner alla grabbarna men jag blev bara downad sen hopar jag upp o skjuter ner 2 o säger gonatt t dom sen springer jag o sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså enligt mig så nej fö att 1 dom pitta in oss i ett rak 2. dom shott on sight dom hade chansen att kidnappa 3. dom prataade med mina döda polare men han hörde inte dom tydligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. fearrp - ska värna för mitt liv
2. vdm- ska inte använda bil som vapen
och mer men minns inte eftersom de va länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte pratat med döda kroppar

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte pratat med döda kroppar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
Tillbaka