Nekad El Nachoth | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

El Nachoth

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/amfoika/

Ditt Hex-ID: 11000013ceafd17

Vad är din discord tagg? topg0001

Vem var det som bannade dig? Ken12 banna topg men Ken12 han är inte staff längre

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: topg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja de valde att banna mig för att jag var med i en meta dc som jag inte hade nån aning om att jag var med i eftersom jag joina den för att vara med och kolla på när min vän körde ome tv sen har jag inte rört den discorden alls efter de och glömde att lämna den så ja de valde att banna mig eftersom jag var i den dcn och så fort jag såg att jag var med i den dcn så lämna jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände precis innan jag blev bannad var ju att jag satt i gäng vc i gänget och rpade sen från ingenstans var de massa folk som tagga mig överallt jag fatta inte vad som hände blev lite rädd först för jag blev helt förvånad över vad som hände sen såg jag då denna discorden och då lämna jag den snabbt eftersom jag visste inte om att de meta i discorden jag har liksom alltid suttit i vc för jag inte visste om att jag var kvar i den dcn och jag hade gorilla gångstil och allt så jag skulle aldrig vilja meta eller något sånt för jag var rädd att förlora min gorilla gångstil därför lämna jag den snabbt och jag visste heller inte om att jag var med där förrän allt hände så därefter så blev jag bannad och skrev till ken och fråga vad som hände och då förklara han allt och då blev jag lite ledsen eftersom jag inte hade nånting med denna dc och göra utan jag var bara där för att köra ome tv och inget mer än de och därefter blev jag bannad och alla roller blev indragna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig eftersom jag inte visste något om dcn och jag visste inte heller att de meta i discorden för att jag joina första dagen och var med på ome sen rörde jag aldrig den discorden igen och den låg till och med längst ner bland alla min servers så därför tycker jag att den är felaktig eftersom jag inte hade något med den och göra jag visste liksom inte ens förrän jag blev bannad och fick indragna roller de var då jag lämna snabbt och jag brukar alltid sitta i vc med gänget och har varit på unive väldigt länge och har aldrig blivit bannad för meta gaming eftersom att jag alltid sitter i vc så fort jag ska rpa och jag vill jätte gärna komma tillbaka för att jag har mina vänner här och tycker denna servern är jätte bra mycekt spelare bra rp och hög rp nivå bra staffs. Jag har aldrig rört dcn sen jag joina den har inte skrivit något och inte suttit i vc mina vänner vet de själva också eftersom jag satt i gäng vc alltid när jag rpa de kan ni fråga de gäng jag varit med om också att jag alltid sitter i vc eftersom jag inte vill meta jag hade gorilla så varför skulle jag meta de är bara dumt eftersom jag inte vill förlora min gorilla gångstil men nu hände de eftersom folk i den dcn höll på med saker jag inte visste något om och ni kan se i discorden att jag inte har skrivit något heller eller suttit i någon vc alls i den dcn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några små bans sen tidigare en där jag använde mig av f9 för att röra mig framåt och de har jag lärt mig att man inte ska göra längre och en där jag snodde en annans bil och de har jag också lärt mig att jag inte ska ta andras bilar i scenarion utan man ska ta sin egna bil bara så jag har lärt mig att man ska ha högre rp nivå och sköta sig och inte lalla runt utan inte använda sig av f9 och inte ta andras bilar i scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat lämna servern direkt efter jag hade varit med på ome tv och bara lämnat allt skit de höll på i den dcn och jag vet nu att jag aldrig mer ska gå med skumma discords och istället bara sitta i gäng vc och sånt och rpa mig fram ingame och jag skulle helt enkelt bara lämna direkt efter ome tv eftersom jag inte visste vad de höll på med efter de eftersom jag aldrig mer rörde discorden så nästa gång ska jag lämna så fort som möjligt och eller inte ens joina den från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig till 110% att jag aldrig ska joina en sån meta dc och istället rappotera in de till staffs så de kan ta hand om dessa skumma personer så man inte behöver dem kvar på servern längre för nu har jag lärt mig att jag aldrig mer ska joina såna servers utan istället säga till staffs om de så inte jag blir bannad för mer såna här saker för nu har jag lärt mig att jag bara ska sitta i gäng vc och ingen annan vc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka