Nekad El Nachoth | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Nachoth

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218114427/

Ditt Hex-ID: 1100001198bbb72

Vad är din discord tagg? elnacho6565

Vem var det som bannade dig? Hassan321

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-27 145504.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppas först och främst att ni har en bra dag. Jag skriver denna överklagan eftersom jag vill be om en ny chans på servern och få min ban hävd. Anledningen till att jag blev bannad är att jag blev anklagad för fusk. Jag är dock osäker på vad exakt som har lett till denna anklagelse och jag skulle gärna vilja ha mer information om det finns specifika bevis mot mig. Jag har alltid försökt spela på ett rättvist och roligt sätt och det var aldrig min avsikt att bryta mot några regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vid det tillfället var jag inblandad i en kidnappning inom RP. Efter en stund skrev en av spelarna, Enzo, i chatten att jag skulle komma till support. Jag gick dit och fick veta att det fanns ett klipp där jag påstods fuska. Jag förstod inte exakt vad som menades och frågade om jag erkände eller inte, men innan jag kunde få en tydlig förklaring blev jag bannad. Jag skulle verkligen uppskatta att få veta vad det var i klippet som gjorde att jag blev misstänkt för fusk, eftersom jag anser att jag spelade helt enligt reglerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte att jag gjorde något fel, och jag tror att detta är en felaktig ban. Jag är oskyldig till fusk och skulle gärna vilja ha mer insyn i det påstådda bevismaterialet. Om det finns något i mitt beteende som har fått det att se ut som att jag fuskade, skulle jag gärna vilja ha en chans att förklara eller förstå situationen bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har tidigare blivit bannad för följande orsaker:

Mild VDM – Jag använde fordon på ett felaktigt sätt i strid, vilket jag har lärt mig att undvika helt.
OOC i IC – Jag pratade om saker utanför spelet i en RP-situation, vilket jag nu är mer medveten om och aktivt undviker.
PWG (Powergaming) – Jag lärde mig att när man kraschar ett fordon eller får skador, måste man RPa konsekvenserna på ett trovärdigt sätt.
Dessa tidigare bans har hjälpt mig att bättre förstå serverns regler och hur jag ska agera i RP. Jag har lärt mig att vara mer försiktig med hur jag spelar och att alltid hålla mig till realistiskt och rättvist RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag har verkligen insett vikten av att vara extra noggrann med att följa reglerna och att alltid spela på ett sätt som inte kan missförstås som fusk. Jag har också lärt mig att det är viktigt att ha en öppen dialog med staff om något verkar oklart, snarare än att bara acceptera ett straff utan att förstå vad som hänt. Jag lovar att om jag får en ny chans på servern, kommer jag att vara ännu mer försiktig och medverka till en positiv spelmiljö där alla kan ha kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har läst reglerna noggrant och jag förstår dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag har läst reglerna noggrant och jag förstår dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka