Nekad El Nacho | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Nacho

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Issa

Vad är ditt discord namn? Nakn0#8663

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär el nacho är en person som är mycket älskad av folk han är snäll godhjärtad och rolig men han är lite allt från båda världarna han är 94 alltså 29 år gammal och är väldigt lugn glad och rolig men om du trampar han på tårna så kan det bli lite farligt ifall du är aggressiv och inte visar medkänsla men han nacho min karaktär är väldigt hjälpsam och behandlar andra som han själv blir behandlad, det har gått typ ett år och om inte mer sen jag började på eran server har skaffat många vänner och gått igenom mycket men saknar fortfarande medborgarskap så det vill man väll ha i fickan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan arbeta, hjälpa till att hålla koll på folk så dom inte gör något fel och jag kan allmänt bara va en person som får servern att skina och jag kan skaffa mera folk till servern som till exemepl fick jag 4 vänner för 3 dagar sen att joina eran server från att spela på andras nu så är dom inne varje dag och älskar det. Jag älskar att köpa bilar och sälja bilar är mer av en bil kille själv så kommer nog vara en person med många kontakter i bilbranschen och en bra bilförsäljare samt kanske en bra mekaniker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Med det menar man att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag blev faktiskt tipsad av eb vän att servern verkade vara kul så ja joinade och har inte spelat någon annan server laddade ner five m och har bara joinat unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka