Nekad El Nacho | Ban överklagan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Nacho

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198259564856/

Ditt Hex-ID: 110000111d6f138

Vad är din discord tagg? Wille.z#1158

Vem var det som bannade dig? Falken

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och lite till tror jag men nu utårstår 3 dagar och 3 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror anledningen var för att jag rånade en död kropp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med några som jag träffade för att köpa lite valmo sen hade inte kontanter vi skulle åka för att jag skulle ta ut kontanter sen från ingenstans dog personen som hade valmosen gick ut för att bära in han i bilen när jag såg killen som skjutsade oss åkte iväg då fick jag reda på att jag var tvungen att bära han från där man plockar valmo typ till sjukhuset om han skulle överleva men sen kom jag på jag kan springa dit det kommer ta tid eller så tar jag hans grejer och står exakt där han dog för att när man dör förlorar man allt så då tänkte istället för att han ska förlora allt tänkte jag att tar allting och väntar på samma ställe när han respawnar kommer han tillbaka och plockar alla grejer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det en felaktig van för att staff såg bara händelsen och visste inte var syftet var med att jag plockade hans grejer han trodde säkert jag rånade han men det gjorde jag inte som jag förklarade i frågan innan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror i alla fall det var 5 st det var när jag var helt nu råkade slå en näve mot någon och blev bannad för lall och andra gånger för suntförnuft tog väldigt mycket lärdomar av mina bans så ville it bli bannad igen men jag försökte bara hjälpa den här snubben den här gången och så blev jag bannad. Fast ville bara påpeka engång blev bannad för ingen ingen ingen tid i 4 dagar för suntförnuft var anledningen men jag spelade på en spelhall five m där alla har samma ip en kille blev bannad för han gjorde något då blev alla där bannade för att som jag minns gjorde jag inget fel men visste inte att man kunde överklaga då så väntade ut bannen. Jag vill verkligen spela väntade ut den förra bannen han spela en dag innan ja blev bannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla god ton och när jag kom in i spelet inte bara tryckt på knappar så jag råkade slå samt det mest viktiga är att jag borde läst reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer att göra saker o ring mycket annorlunda jag har lärt mig mycket av mina bans och jag hatar att inte kunna spela five m när jag känner för det så kommer inte göra det igen samt att nästa gång kanske jag bör säga t han som var död även om hans it kan svara jag tar allt kom ta det från mig igen osv men kommer inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka