Nekad El Marko | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Marko

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125354726

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? El Marko=D#2837

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Calle är en 21 åring som är från Albanien men han flyttade till Sverige när han var 3 år med sina föräldrar. Calles föräldrar lämnade dock han när hans farfar blev sjuk och han har inte träffat dom sen dess. Pågrund av att hans föräldrar lämnade han kan Calle vara ledsen ibland eller få utbrott. Calle gillar att köra bil och hänga med sina kompisar. Calle gillar att hjälpa personer som behöver hjälp och är i nöd också.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag älskar denna server och ängnar mycket tid på servern så jag vet det mesta. Jag vill också kunna hjälpa andra spelare genom rollerna jag kan få när jag blir whitelistad. Jag tycker jag borde bli whitelistad för jag vet att jag är mogen nog för att bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag älskar servern och den är väldigt bra för att det uppstår inte lika mycket frp och rdms som på andra servrar. servern är också väldigt utvecklad och det gillar jag och många andra

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den genom mest upvotade server i min region så jag ville kolla om det var en bra och rolig server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara så seriös och verklighets trogen så möjligt. om jag är det kan också andra som är nya bli bättre på rp och då kan servern förbättras.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, ängnar all tid jag spenderar på fivem åt denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka