Ej Antagen El Marko | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

El Marko

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
8
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins Advokatbyrå

Vad heter du i verkligheten? Leo

Vad är ditt användarnamn på discord? hasse._.

Ange ditt födelsedatum: 3 Juni 2008

När fick du medlemskap på Unive? Blev medlem första gången 17 Februari 2021 sedan har jag tagit pauser men har varit medlem sedan 17 Juni 2023 nu.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit Bitr.chef över Trafik enheten inom polisen och varit rekryterare vilket betyder att jag haft Jobbstyrnings roll och vet hur det fungerar att vara chef. Har även jobbat på Wallins tidigare så kan mycket om lag och hur det fungerar att vara advokat. Har alltså ett väldigt bra perspektiv och god erfarenhet inom advokatyrket men även hur man agerar som chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min plan är att stärka aktiviteten inom Wallins eftersom den varit väldigt bristande tidigare. Jag vill engagera arbetarna och tycker även att extra utbildning krävs. Man kan tex ha utbildningar/lektioner om lagar, beteende inom yrket mm. Jag vill även skapa ett gott samarbete mellan domstol, Polis och Wallins för att man ska kunna ha mycket att göra så det blir roligare och mer aktivitet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag går i skolan men spelar nästan varje dag och jag kommer ha tid att vara chef. Kommer spela mycket på helgerna och på kvällar på vardagar. Vissa dagar kanske jag är borta självklart men kommer ofta kunna vara aktiv IG eller på DC

Har du läst våra grundregler? Ja

Tillbaka