Accepterad El Maco | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Maco

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hej jag heter Max

Vad är ditt discord namn? _elmaco_

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Max är en speciel kille. Han är 26 år gammal. Växte upp i ett rikt hushåll då hans pappa var knarkkung och hans mamma model. Han var en glad kille med en bra framtid. Efter ett tag så fick hans fader problem med massa människor, då skilde hans förlärdrar sig eftersom mamman inte orka med faderns livsstil. Max var 12 år då det hände och då började mer problem uppstå för familjen. Hans mamma börja ta droger eftersom hon var depprimerad och ledsen efter skilsmässan. Månaderna gick och Max växer upp i en jobbig miljö. Max ser upp till sin fader då det är hans förebild, han vill njuta av livet och skapa en ordentlig familj utan problem eller droger. Han började på en bra riktning först men efter hans föräldrars skilsmässa så börja saker och ting förändras för honom och då tog han fel vägar ibland. Nu har Max fyllt 18 år och kan äntligen börja jobba på riktigt, hans dröm som advokat börja han sträva efter men han kommer behöva att starta någonstans. 4 månader efter hans 18 års dag så får han jobb som mekaniker. Med tiden går det bra men det kändes som att något saknades för honom. När han fyllt 22 år så köper han sin första hus i Blaine County. Han tycker inte om sitt jobb och funderar på att byta. Hans intresse är bilar, tjejer och vänner. Max drömbil är en vit Audi RS6a sport, fullt tonade bilrutor och värsting fälljar. När Max fyllt 26 år så kommer nyheterna om hans fader. Hans fader blir skjuten när han försökte fly från polisen i spanien.
När Max får reda på att hans fader, Pablo Emilio Escobar Gaviria är död så fylls han av sorg, ilska och hämnd. Max börjar ta droger för att glömma sin depression men det finns inget som hjälper. Efter mordet på hans fader så får han reda på att det var någon från KCartel som klippte honom och inte polisen. Mördaren åkte aldrig fast och då bestämmer han sig för att gå klart advokat utbildningen så han med egna händer ska ta fast mördaren. Max har aldrig haft ett klarare mål i livet än detta. Då startar hans liv i Los Santos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå och ser fram imot att göra roliga sinarion med folk på servern. Kommer också försöka utveckla servern sociala rp och ha kul sociala sinarion med andra trevliga folk hör på servern!!!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda ska ha kul och inte bara att vinna sinariot

Hur hittade du Unive? Min kompis Leon spelar här och jag tänkte och börja gör och ksk köpa gäng med han!!! Verkar som en rolig server att köra på och ser fram imot det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka